تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798389111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدون تسلط بر باور‌ها نمی‌توان جهان را مدیریت کرد/ استفاده از ایران به عنوان اپراتور بزرگ‌ترین ظلم آمریکا بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار سلامی در همایش اساتید بسیجی دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی کشور:
بدون تسلط بر باور‌ها نمی‌توان جهان را مدیریت کرد/ استفاده از ایران به عنوان اپراتور بزرگ‌ترین ظلم آمریکا بود
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت‌ها آنگونه عمل می‌کنند که می‌اندیشند، گفت: هر حرکتی که از سوی انسان در بیرون انجام می‌شود، تابع یک تصور در درون اوست.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران عصر امروز در همایش اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با تاکید بر شناخت واقعیت‌های انقلاب گفت: کسانی که می‌خواهند جهان را مدیریت کنند و بازیگر کلیدی در مسیر تحولات جهان باشند، ابتدا تلاش می‌کنند ذهن‌ها و ادراکات مردمان و جوامع را مدیریت کنند.  
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: پیش فرض‌های ذهنی آن‌ها را سامان می‌دهند تا واقعیت‌های حقیقی و مجازی ذهن‌ها را بسازند و فضای دلخواهی از باورهای جوامع را ترسیم کنند.  
 
سردار سلامی با تاکید بر اینکه بدون تسلط بر باور‌ها نمی‌توان جهان را مدیریت کرد، اظهار داشت: زیرا ملت‌ها آنگونه عمل می‌کنند که می‌اندیشند و هر حرکتی که در بیرون انجام می‌شود، تابع حرکتی در درون است.  
 
وی هنر انقلاب و اعجاز امام خمینی (ره) را فرونشاندن باورهایی که قدرت‌های استکبار برای جهان ساخته بودند، عنوان و تصریح کرد: تصور جهانی بر این بود که همه ملت‌ها باید بر قاعده نظم ساخته شده توسط قدرت‌های بزرگ عمل کنند.  
 
این مقام عالی رتبه نظامی خاطرنشان کرد: در جوامع باوری شگفت انگیز نسبت به بازیگرانی چون آمریکا وجود داشت که اعتماد به نفس آن‌ها را از بین برده بود.  
 
سردار سلامی با بیان اینکه هنر امام راحل این بود که به ملت ما این اعتقاد و فهم را القا کرد که می‌توان به هویت حقیقی خود بازگشت و نظم موجود را در هم ریخت، گفت: امام با این حرکت ثابت کرد می‌توان براساس ارزش‌های خود زندگی کرد و این هنر مسلم امام (ره) در پیدایش انقلاب اسلامی بود.  
 
وی افزود: امام خمینی (ره) پایه اصلی و ستون تسلط را از قدرت‌های بزرگ گرفت و نشان داد اندیشه‌سازی پایه اول استقلال ملت‌هاست. 
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مدل‌های تمدنی همواره در محدوده جغرافیایی خاص نمی‌گنجند، افزود: قاعده جهانی این است که هرگاه اندیشه‌ای به تندیسی زنده در زمین تبدیل شود، قابلیت تکثیر پیدا می‌کند و اندیشه‌ای که قادر به تولید مدل نباشد، هرگز از سوی دیگران به رسمیت شناخته نمی‌شود.  
 
سردار سلامی اذعان داشت: استراتژی جهانی برای این مدل دو موضوع مشخص کرد که اولین آن می‌گفت جمهوری اسلامی نباید به یک مدل موفق تبدیل شود زیرا اگر موفق شود تکرار شده و قطب جدیدی از قدرت را در جهان شکل می‌دهد و منافع حیاتی شرق و غرب متزلزل می‌شود و همه تلاش این بود که نظامی ضعیف شده و فاقد تدبیر و تحرک ایجاد کنند و اجازه ندهند توانمندی‌های قدرت به حرکت درآید و آن سیاست را به وجود آورند و این هدفی بود که استکبار دنبال می‌کرد.  
 
سلامی روش دوم را تلاش برای کاهش شعاع نفوذ انقلاب به سایر ممالک برشمرد و گفت: چیزی که آمریکا برای آن نامگذاری کرده کره تاثیر است و می‌گویند؛ جذابیت‌ها و لطافت‌های روحانی امام وقتی با این آرمان‌ها پیوند می‌خورد می‌تواند انقلاب را در یک مسیر توقف ناپذیر در سطح جهان قرار دهد و آن هم جهان اسلام است که برای آمریکایی‌ها یک وزنه محسوب می‌شود.  
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران، با طرح این پرسش که چه چیز توانست این دو عنصر خطرناک و جدی را در راهبردهای دشمن شناسایی کند و برای ناکام ماندن اهداف دشمن برنامه‌ریزی کند اظهار داشت: این چیزی است که ما به آن تفکر بسیجی می‌گوییم، چون ما نمی‌توانستیم با مدل‌های تفکر کلاسیک رایج در جهان با آن‌ها مبارزه کنیم و ما باید در مسیر یک انقلاب بزرگ قواعد غلبه بر دشمن را می‌آموختیم.  
 
سلامی ادامه داد: امام خمینی (ره) مفهوم جدیدی از قدرت را ارائه داد که دفاع مقدس سرشار از این مفهوم بود.  
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران بزرگ‌ترین ظلم آمریکا بر ایران را استفاده از آن به عنوان اپراتور عنوان و تصریح کرد: ما در همه سطوح فاقد قدرت استراتژیک بودیم و در دستگاه مختصات جهانی آن‌ها موقعیت ما را تعیین می‌کردند و بعد از انقلاب صاحب استراتژی شدیم.  
 
سردار سلامی در پایان قدرت موشکی ایران را به عنوان سه قدرت اول جهانی برشمرد و گفت: ما از هیچ و بدون تکیه بر قدرت‌های دیگر به اینجا رسیدیم و این‌‌ همان بخشی است که دشمن رصد می‌کرد تا در تحریم کامل قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن