تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری: اداره مدارس به مردم واگذار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در نشست شورای اداری استان گلستان رییس جمهوری: اداره مدارس به مردم واگذار می شود گرگان-ایرنا- رییس جمهوری با اعلام تصمیم دولت برای واگذاری بخشهایی از آموزش به مردم گفت: بر اساس لایحه جدید دولت، اداره مدرسه به مردم واگذار می شود و دولت فقط سرانه تحصیلی دانش آموزان را پرداخت خواهد کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر "حسن روحانی "چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان گلستان افزود: با این روش، معلم باسوادتر و دانش آموز بهتر تحصیل و علم آموزی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: تهیه لایحه مذکور در راستای تصمیم دولت برای واگذاری وظایف خود به مردم جز در امور حاکمیتی صورت می گیرد.
دکتر روحانی، چارچوب حرکت دولت، مجلس و نظام را قانون اساسی دانست و گفت: هر چند ممکن است قانون اساسی نیز دارای نقص باشد و لازم باشد اصلاحاتی در آن صورت گیرد، اما ما یک قانون مترقی داریم.
رییس جمهور تصریح کرد: هر چند قانون اساسی در توزیع قدرت با احتیاط برخورد می کند اما قدرت امروز قانون اساسی را مدیون مرحوم مدرس هستیم.
دکتر روحانی از مدرس به عنوان یک شخصیت عالم فقیه و آگاه به زمان و سیاستمدار یاد کرد و افزود: امام راحل نیز در سیاست تحت تاثیر مدرس بوده است.
رییس جمهوری با قدردانی از محبت و مهمان نوازی مردم گلستان از هیات دولت در جریان این سفر گفت: شور و علاقه مردم به دولت، در واقع احترام به نظام است و این افتخاری برای همه ملت است.
دکتر روحانی به وجود وحدت، اتحاد و همدلی بین نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس، استاندار ، نمایندگان خبرگان رهبری و سایر مسئولان در استان گلستان اشاره کرد و گفت: انسجام موجب حل مشکلات می شود.
رییس جمهوری همچنین از همزیستی بین اقوام و پیروان مذاهب در استان گلستان قدردانی کرد و اظهار داشت: همه مردم ایران زیر یک پرچم واحد هستند و برای سربلندی این پرچم تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه اسلام و قرآن و سیره ائمه اطهار(ع)، عامل وحدت در جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران وحدت بیشتر شده است.
دکتر روحانی با بیان اینکه مشکلات تمامی استان ها مشابه هم هستند ، بیان داشت: اینکه چگونه باید مشکلات را حل کنیم، مهم است.
رییس جمهوری با اشاره به اینکه در سفرهای استانی مشکلات قبل از سفر، کارشناسی و در نشست های مختلف بررسی می شود، اظهار داشت: به همین دلیل، در این سفرها چیزی را به مردم قول می دهیم که توان اجرا و عملیاتی کردن آن را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: چیزی را که در ظرف دولت نگنجد به مردم قول نخواهیم داد و اطلاع می دهیم که چگونه این کار ها را و در چه مدت زمانی اجرا می کنیم.

ادامه دارد....
2585/601 /1551


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن