تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
کد خبر: ۴۵۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴ - 03 December 2014


عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین سبحانی‌نیا در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه 12 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد:

تذکر علی ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح علت هزینه‌کرد مبلغ 30 میلیارد تومان در طرح ورزشگاه نقش جهان توسط شرکت با وجود افزایش آلایندگی این صنعت، همچنین توضیح علت بی‌توجهی شرکت فولاد مبارکه نسبت به استخدام فرزندان معظم شهدا

تذکر آصفری نماینده اراک و کمیجان به وزیر ورزش و جوانان در خصوص توضیح علت بی‌توجهی به تکمیل طرح‌های نیمه کاره ورزشی در شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم حل مشکلات تولید کنندگان مرغ و مرغداری‌ها، لزوم توجه به مسئله خرید توافقی کشمش و محصولات کشاورزی شهرستان های حوزه انتخابیه همچنین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم توضیح علت عدم نظارت بر عملکرد کانون‌های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

تذکر امیر خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره لزوم تعیین ضوابط مشخص برای قیمت‌گذاری خودرو و واقعی بودن قیمت، به وزیر علوم‌ تسریع در جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای کشور

تذکر ابوذر ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی درباره تعیین تکلیف وضعیت ورود چای سنواتی به داخل سبد مصرفی انسانی بر خلاف نظر صریح استاندارد مبنی بر شرب صنعتی به جای شرب انسانی، جلوگیری از واردات برنج در چند سال آینده به رییس جمهور، لزوم جلوگیری از واردات 300 هزار تن برنج در سال جاری، حسب واردات مازاد 5 سال آینده طی چند سال اخیر، به وزرای صنعت معدن و تجارت و تعاون، رفاه کار و اجتماعی  پیگیری پالایش آمار بیکاری و تجدید سازمان جهت ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار.

تذکر آریایی نژاد نماینده ملایر به رییس جمهور در خصوص توضیح علت عدم پرداخت یارانه افزایش قیمت نان به مردم.

تذکر کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر اقتصاد درباره لزوم تجدید نظر اساسی در اصل سود تسهیلات بانکی به منظور رونق تولید و رشد تولید ملی در کشور.

تذکر خسروی سهل آبادی نماینده تربت حیدریه به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در ارتقای ایستگاه راه آهن شهرستان تربیت حیدریه به اداره کل با توجه به وجود کلیه شاخص‌ها و تاکید 12 نفر از نمایندگان استان خراسان رضوی.

تذکر مهناز بهمنی نماینده سراب به وزیر جهاد کشاورزی درباره توضیح علت عدم توجه به راه اندازی ایستگاه تحقیقاتی سیب‌زمینی در شهرستان سراب همچنین به وزیر نیرو درباره لزوم تامین اعتبار طرح آب‌رسانی به روستای چله خانه.

تذکر منظری توکلی نماینده بافت به وزیر کشور درباره تسریع در ارتقای خدمات کشوری حوزه انتخابی بزنجان شهرستان بافت به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم احداث پایگاه اطفای حریق هوایی در منطقه بافت، راور و برزویه برای حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، لزوم تکمیل طرح‌های سد خاکی آذرجان، آهویه شهرستان بافت به وزیر کشور درباره تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری در برخی از مناطق حوزه انتخابیه‌اش.

تذکر سودانی نماینده اهواز به وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو درباره لزوم رفع مشکل تاخیرهای فراوان و لغو مکرر پرواز‌ها به مقصد اهواز و لزوم جبران خسارت کشاورزان منع شده از کشت شلتوک و برنج در استان خوزستان.

تذکر نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره لزوم حل مشکل صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران و حل مشکلات مربوط به سند مالکیت زمین‌های خریداری شده توسط آنان.

تذکر احمد لاشکی نماینده نوشهر به وزیر کشور درباره توضیح علت عدم رسیدگی به خسارت دیدگان ناشی از جاری شدن سیل در بحران برف در غرب مازندران و توزیع نامناسب بودجه برای پیشگیری از حوادث.
تذکر طاهری نماینده اقلید به رییس جمهور درباره توضیح علت افزایش بی‌رویه قیمت نان بدون در نظر گرفتن مشکلات اقشار محروم.

تذکر مددی نماینده میانه به وزیر اقتصاد درباره توضیح علت عدم اجرای تعهدات توسط شرکت بیمه‌گذار که باعث ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم شده است و توضیح علت واگذاری بی‌رویه در حوزه صنعت بویژه در شرکت فولاد آذربایجان. همچنین به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره توضیح علت عدم اجرای دستورات صادره از سوی مقام وزارت. به وزیر جهاد کشاورزی درباره درخصوص توضیح علت عدم برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه بخش کشاورزی. به وزیر نیرو درباره توضیح علت عدم اجرای دستورات صادره از سوی مقام وزارت. همچنین به وزیر کشور درباره توضیح علت ناهماهنگی در توزیع اعتبارات ماده 180 . همچنین  به وزیر تعاون‌ درباره توضیح علت عدم نظارت بر زیرمجموعه و عمل نکردن به دستورات مقام وزارت.

تذکر الیاس نادران نماینده تهران به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم نظارت بیشتر بر سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هوایی در مسئله کنترل قیمت بلیت برای زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی.

تذکر فریدونی نماینده فیروزآباد به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون درباره توضیح علت بی‌توجهی به صنعت استان فارس و نداشتن برنامه برای همکاری با صنعتگران استان و توضیح علت بی‌توجهی مدیر کارخانه سیمان فیروزآباد فارس در بومی ‌گزینی.

تذکر بزرگواری نماینده کهگیلویه به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم رفع مشکلات آموزشی و رفاهی مدارس شهرستان‌های حوزه انتخابیه.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن