تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و پاکستان دو روح در یک کالبد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ایران و پاکستان دو روح در یک کالبد
کد خبر: ۴۵۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷ - 03 December 2014


نایب رئیس مجلس، با بیان اینکه ایران و پاکستان دو روح در یک کالبد هستند، گفت: قطعا ظرفیت های فراوانی به‌ویژه در حوزه همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور ایران و پاکستان وجود دارد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس ظهر امروز با سید مشاهد حسین رئیس کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با تشکر از برگزاری اجلاس مجمع مجالس کشورهای آسیایی  در شهر فرهنگی لاهور و تلاش‌های مشاهد حسین رئیس کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان در برکزاری شایسته این اجلاس، گفت: ایران و پاکستان دو روح در یک کالبد هستند و دو کشور به دلایل متعدد از لحاظ فرهنگی مشترکات و علایق فراوان دارند.

نایب رئیس مجلس، با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به مردم خوب پاکستان و کمک‌های بشردوستانه ایران به این کشور، تصریح کرد: قطعا ظرفیت های فراوانی به‌ویژه در حوزه همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور ایران و پاکستان وجود دارد.

مشاهد حسین رئیس کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان نیز در این دیدار، با تشکر از حضور هیأت پارلمانی ایران در شهر لاهور، گفت: دو کشور ایران و پاکستان جزء اعضای فعال مجالس کشورهای آسیاییAPA)) بوده و هر دو از یک خانواده هستند.

رئیس کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان، با اشاره به سفر رئیس مجلس رد روز آینده به کشور پاکستان، افزود:‌ سفر دکتر لاریجانی رئیس و ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در ارتقای روابط پارلمانی دو کشور بسیار اهمیت دارد، زیرا ایران کشوری تأثیرگذار و مهم در منطقه است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن