تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردبیر مجله الصباح: اجلاس تهران چالش های جهان اسلام را بررسی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردبیر مجله الصباح: اجلاس تهران چالش های جهان اسلام را بررسی می کند تهران- ایرنا- آسیه بوجره الاتروس (Assia Bouguerra El Atrous) سردبیر روزنامه الصباح چاپ تونس گفت: اجلاس تهران با بررسی مسائل و چالشهای پیش روی جهان اسلام، از جمله مسئله فلسطین را مورد بررسی قرار می دهد.


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، بوجره الاتروس در گفت وگو با ایرنا گفت: پس از بیداری اسلامی در برخی کشورهای جهان اسلام ، اهتمام رسانه ای به مسئله فلسطین کمرنگ شد و ما شاهد راه اندازی جنگ غزه توسط رژیم صهیونیستی بودیم که به کودکان و زنان هم رحم نکرد و الان نیز این رژیم متجاوز با تداوم شهرک سازی رویای یهودی سازی قدس و اخیرا تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهودی برای کوچاندن فلسطینی ها از سرزمین های 1967 را در سر می پروراند.
وی افزود: کوتاهی رسانه های اسلامی در انعکاس دقیق اخبار جهان اسلام منجر به ظهور گروههای تکفیری- تروریستی مانند داعش در عراق ، سوریه و بوکوحرام در نیجریه شد و ما در این کشورها هر روز شاهد انفجار و کشتار مسلمانان هستیم.
الاتروس با تاکید بر کنارگذاشتن اختلافات و خشونت های طایفه ای اینگونه مسائل حاشیه ای را مانع پیشرفت های مسلمانان دانست وگفت: مبارزه با گروههای تروریستی اراده سیاسی دولت ها را می طلبد.
وی با مثبت ارزیابی کردن روابط تونس و ایران خواستار گسترش روابط دو کشور در همه زمینه ها از جمله در زمینه رسانه ای شد.
دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی از 10 تا 13 آذر در تهران در حال برگزاری است.
1453 ** 1337


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن