تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819479896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات کوهنوردی ایلام از کمبود اعتبار رنج می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هیات کوهنوردی ایلام از کمبود اعتبار رنج می برد ایلام- ایرنا- رییس هیات کوهنوردی ایلام گفت: این هیات به علت کمبود اعتبار مالی و نقدینگی به ویژه در بخش بانوان با مشکلات زیادی مواجه است.


"محمدجلال پاشاپوریان" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعتبار هیات کوهنوردی استان در طول سال تنها 20 میلیون ریال است که این هزینه اندک جوابگوی نیازها و حجم فعالیت های هیات نیست.
وی افزود: هیات کوهنوردی در قسمت بانوان فاقد مربی رسمی است که عامل اصلی این مشکل به نبود اعتبار مالی هیات بر می گردد.
وی ادامه داد: با وجود این، تاکنون 30 نفر از بانوان علاقه مند به مربیگری کوهنوردی، آموزش های مقدماتی را فرا گرفته اند و برای کسب آموزش ها و مهارت های تکمیلی و اخذ مدرک مربیگری در سال آینده در کلاس های تربیت مربی در شمال کشور شرکت می کنند.
پاشاپوریان یادآور شد: از آنجا که هزینه و خرید تجهیزات شرکت در این کلاس ها بر عهده خود شرکت کنندگان است به همین سبب تعداد کمی از بانوان ورزشکار علاقه مند به کوهنوردی توانایی مالی حضور در این کلاس ها را دارند.
وی اضافه کرد: گران بودن اقلام مورد نیاز کوهنوردی و اعزام به صعودهای مختلف، شرکت در کلاس ها و کارگاه های آموزشی نیازمند پرداخت هزینه است که این هزینه ها را خود ورزشکاران به سبب تمایل و رغبت به ورزش کوهنوردی پرداخت می کنند.
پاشاپوریان افزود: هیات کوهنوردی استان ایلام با وجود کمی اعتبار، پرکارترین و فعال ترین هیات کوهنوردی کشور از لحاظ فعالیت های ورزشی برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی بوده است.
رییس هیات کوهنوردی ایلام بیان کرد: امسال تاکنون 15 کلاس آموزشی برای کوهنوردان زن و مرد استان برگزار شد که در این کلاس ها 270 نفر حضور داشتند.
وی ادامه داد: همچنین در اردیبهشت ماه امسال برای نخستین بار ایلام میزبان صعود سراسری کوهنوردان مرد سراسر کشور بود و در دی ماه آینده نیز نخستین صعود زمستانه بانوان کشور در استان برگزار می شود که این موضوع بیانگر اعتماد فدراسیون کوهنوردی به هیات ایلام است.
وی تاکید کرد: کمبود بودجه فقط مختص هیات کوهنوردی نیست بلکه همه هیات های فعال استان با این معضل دست و پنجه نرم می کنند و تمام برنامه های خود را با وجود این کمبودها به پیش می برند.
رییس هیات کوهنوردی استان ایلام با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار و افزایش بودجه، هیات کوهنوردی دارای ظرفیت ها و توانایی های ارزشمندی است، خواستار توجه و افزایش بیشتر بودجه هیات های استان از جمله کوهنوردی شد.
به گزارش ایرنا، بیش از دو هزار کوهنورد زن و مرد اکنون به صورت سازمان یافته در هیات کوهنوردی ایلام عضویت دارند. ک/3
7172/565


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن