تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803131825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر ورزش: سه هزارو500 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر ورزش: سه هزارو500 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد اراک-ایرنا-معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: سه هزار و 500 طرح نیمه تمام ورزشی کشور در انتظار تامین اعتبار است.


«امیر رضا خادم» روز چهار شنبه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در نشست تخصصی با جامعه ورزش این استان افزود: برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام ورزشی حداقل 80 هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.
وی ادامه داد: تکیه بر اعتبارات دولتی آفت بزرگ ورزش کشور محسوب می شود که استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی می تواند در حل این معضل یاریگر باشد.
خادم بیان کرد: با توجه به محدودیت های مالی، اعتبارات وزرات ورزش و جوانان پاسخگوی همه نیازهای حوزه ورزش کشور نیست و بازنگری در شیوه مدیریت جذب منابع در استان ها می تواند به عنوان بازویی قدرتمند به کمک ورزش کشور بیاید.
وی گفت: هنوز ظرفیت های بالقوه و تاثیرگذار عرصه ورزش به عنوان یک شاخص ایده آل در توسعه مد نظر قرار نگرفته و این مهم نیازمند فرهنگ سازی است تا بخش خصوصی به ویژه صنعت حضور پررنگ تری در این عرصه داشته باشند.
معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: مستند سازی حقوقی فضاهای ورزشی کشور نیازمند بازنگری جدی است و در این راستا استان ها عملکرد مثبتی نداشته اند.
خادم اضافه کرد: توجه به حوزه جوانان یکی از دغدغه هایی است که همواره در وزارت ورزش و جوانان مدنظر بوده و به نظر می رسد که تلفیق این حوزه با ورزش نیازمند بررسی و کارشناسی است.
وی گفت: بستر سازی برای حضور بیشتر بانوان در میادین ورزشی داخلی و خارجی از دیگر اولویت های وزارتخانه است که لازم است تا مدیریت استان ها نیز فضاهای ورزشی خود را بیشتر از گذشته در اختیار بانوان ورزشکار قرار دهند.
خادم با اشاره به واگذاری فضاهای ورزشی به بخش خصوصی بیان کرد: قانونگذار واگذاری فضاهای ورزشی را الزامات برنامه های حوزه ورزش مشخص کرده و هیات های ورزشی استان ها در نگهداری و استفاده مناسب در جهت درآمدزایی این فضاها مثبت عمل نکردند.
معاون وزیر ورزش ادامه داد: استان مرکزی به واسطه بهره گیری از صنایع بزرگ و کوچک ظرفیت های مطلوبی در توسعه ورزش دارد که به نظر می رسد در بهره گیری از این بسترها نیازمند تلاش و پشتکار بیشتری است.
مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست در سخنانی گفت: کمبود اعتبارات حوزه ورزش مسئله تازه ای نیست.
«ایرج رحمانی » بیان کرد: مجموع اعتبارات ورزش استان مرکزی در سال های اخیر حدود چهار میلیارد ریال بوده است که با توجه به ضریب اندک این بودجه، موفقیت های قابل توجهی در عرصه ورزش کشور کسب شده است.
وی اظهارکرد: تاسیس انجمن اولیای ورزش در مدارس کشور نیاز حیاتی ورزش محسوب می شود و در این راستا باید از ظرفیت های آموزش و پرورش در جهت توسعه کمی و کیفی ورزش بهره جست.
رحمانی گفت: ساماندهی مربیان ورزشی، امکان سنجی توسعه باشگاه های ورزشی با اولویت ورزش همگانی، بررسی راهکارهای تقویت مشارکت صنعت در ورزش ،شناسنامه دار کردن مربیان تخصصی هر رشته و حمایت از کاهش تصدی گری دولت در امر ورزش از جمله محورهای مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان مرکزی وجود دارد.
«سعید ملکی » اظهار کرد: هم اینک 320 هزار نفر از جمعیت استان مرکزی به امر ورزش اشتغال دارند که با توجه به جمعیت یک میلیون و 440 هزار نفری استان باید برای فراگیر شدن ورزش تلاش مضاعفی صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: استان مرکزی در راستای کاهش طلاق و اقدامات فرهنگی تحکیم بنیان خانواده به عنوان رتبه نخست استان و دوم کشور معرفی شد.
به گفته ملکی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حوزه فرهنگ و عفاف نیز به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شد.
دیدار با استاندار استان مرکزی، جامعه ورزش و بازدید از طرح های در دست اجرای ورزشی از دیگر برنامه های سفر معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به استان مرکزی است.
استان مرکزی 424 هیات ورزشی و 314 باشگاه خصوصی دارد.ک/2
560/7112/


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن