تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشگاه پرخاطره شیرودی بازسازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورزشگاه پرخاطره شیرودی بازسازی می شود تهران - ایرنا - سرپرست مجموعه فرهنگی - ورزشی شیرودی تهران گفت : طرح جامع بازسازی این مجموعه با همکاری بخش های دولتی و خصوصی زمستان امسال آغاز می شود و طی آن جایگاه تماشاگران زمین شماره یک این مجموعه بازسازی می شود.


کریم کاظمی روز چهارشنبه درگفت و گو باایرنا درباره طرح جامع بازسازی ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) افزود: در حال حاضر مقدمات این کار انجام شده و این مجموعه طی چند فاز به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه مجموعه شیرودی برای بازسازی به یکباره تخریب نمی شود، گفت: این کار به صورت فاز به فاز تخریب و به بهره برداری می رسد.
وی در عین حال اضافه کرد: بازسازی بخش هایی از این مجموعه به لحاظ فنی آغاز شده و برخی از استخر های آن در حال بازسازی است.
سرپرست این مجموعه اظهارداشت:برای مرحله نخست عملیات اجرای بازسازی ابتدا ضلع جنوبی این مجموعه تخریب می شود و در این ضلع بنای مجموعه تجاری و ورزشی احداث می شود.
کاظمی اضافه کرد:در این بخش از بازسازی طبقات آغازین آن به صورت تجاری خواهد بود و قسمت بالای آن سالن های ورزشی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد:درحال حاضرابتدا نقل وانتقالات پست های برق این مجموعه انجام می شود که به احتمال زیاد بازسازی آنها از دوماه آینده اجرایی می شود.
به گفته سرپرست این مجموعه اعتبارات بازسازی ورزشگاه شیرودی از بودجه وزرات ورزش و بخش خصوصی با مشارکت شهرداری تامین می شود که شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی نیزاهتمام ویژه ای به بازسازی آن دارد تا به موقع تکمیل شود.
وی درعین حال افزود:این طرح طی 2الی 3سال تکمیل خواهد شد.
کاظمی درادامه به میزان استقبال عموم مردم از امکانات ورزشی این مجموعه اشاره کرد و افزود:درعین حال این مجموعه به منظور رضایت مردم از امکانات ورزشی به طور مستمر بر بخش های مختلف آن نظارت دارد.
وی با یادآوری اینکه این ورزشگاه محل بسیاری از رویدادهای تاریخی و به یاد ماندنی فوتبال ایران بوده است،اظهار داشت:تماشاگران در جایگاههای زمین فوتبال این مجموعه شاهد خاطرات زیادی مانند نخستین راهیابی فوتبال ایران به بازی های المپیک در سال 1964، نخستین قهرمانی در جام ملت های آسیا و نخستین قهرمانی در جام باشگاه های آسیا بودند.
وی ادامه داد: در حال حاضر این مجموعه بیش از 16 رشته ورزشی و برخی در دو بخش زنان و مردان پذیرای عموم است و به همین منظور در تلاش هستیم تا بتوانیم دربازسازی این مجموعه بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.
وی درعین حال خبرداد:این مجموعه از 20آذرمیزبان رقابت های واترپلوی قهرمانی باشگاه های آسیا خواهد بود.
ورزشی**9250**1590


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن