تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری یک دوره مسابقه ویلچررانی به مناسبت هفته معلولین در خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره بهزیستی خمین به پانا خبر داد: برگزاری یک دوره مسابقه ویلچررانی به مناسبت هفته معلولین در خمین خبرگزاری پانا: رئیس اداره بهزیستی خمین از برگزاری یک دوره مسابقه ویلچررانی به مناسبت هفته معلولین در ورزشگاه 22 بهمن این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر ساعت 10:43



خانجانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: هدف از برگزاری این مسابقه فراهم کردن زمینه مشارکت های اجتماعی معلولین می باشد و با توجه به اینکه خمین شهر بدون مانع است باید از فرصت های برابر اجتماعی جهت خرید و انجام امورات اداری و ورزشی استفاده نمایند.
وی افزود: همچنین در روز پنجشنبه هفته جاری جشن بزرگ خانواده معلولین خمین در سالن کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد که در این جشن با تشکیل شورای اداری و با شعار تکریم معلولین در خدمت معلولین شهرستان هستیم و در حاشیه آن نمایشگاه دستاوردهای معلولین موفق دائر خواهد شد و از آنها در زمینه های قرآنی،کار آفرینی، ورزشی، فرهنگی و ادبی تقدیر خواهد شد.
رئیس اداره بهزیستی خمین با تاکید بر اینکه بهزیستی در مناسب سازی محیط فیزیکی معلولین و سالمندان مطالبه گر است اظهار داشت: به دلیل نبودن بودجه کافی و نیروی انسانی شهرداری و فرمانداری باید در طراحی مبلمان شهری، پارک ها، معابر و میادین نکات مورد نظر بهزیستی را طبق استاندارد اجرا نمایند.
خانجانی بیان کرد: مناسب سازی برای معلولین یعنی اصلاح ساختاری محیط فیزیکی و ایجاد محیط بدون مانع به نحوی که معلولان و سالمندان به آسانی بتوانند به تنهایی و بدون کمک به امکانات عمومی محیط اطرافشان دست یابند.
وی با اشاره به اینکه برخلاف تصور همگان مناسب سازی اماکن و معابر شهری و وسایل نقلیه عمومی صرفاً ویژه معلولین و جانبازان نمی باشد ابراز داشت: امروزه برای زنان باردار، سالمندان، کودکان و کلیه اقشار آسیب پذیر جامعه و یا هر فردی که به علت مشکلات جسمی و روحی قادر به حضور در جامعه نمی باشد مناسب سازی صورت می گیرد.
رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: برداشت موانع فیزیکی جهت حضور مستقل فرد ناتوان تعریف ساده ای از مناسب سازی است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن