تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820787312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم ناوگان اتوبوسراني از آلودگي تهران يک درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
مدير عامل شرکت واحد اتوبوسراني: سهم ناوگان اتوبوسراني از آلودگي تهران يک درصد است مدير عامل شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت: سهم ناوگان اتوبوسراني شهر تهران در آلودگي هواي پايتخت حدود يک درصد است که به وضعيت مطلوب نزديک شده ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، پيمان سنندجي در خصوص کيفيت شاخص هاي آلايندگي و زيست محيطي خطوط اتوبوسراني، افزود: تمام اتوبوس هايي که وارد خطوط اتوبوسراني شهرشده اند، داراي تکنولوژي يورو 4 هستند و از سوخت يورو 4 استفاده مي کنند و بر اساس بررسي هاي ستاد معاينه فني، سهم اتوبوس ها از آلودگي هواي تهران حدود يک درصد است که بدين ترتيب به وضعيت مطلوب نزديک شده ايم.
وي ادامه داد: مي توان نتيجه گرفت که با توجه به کيفيت بالاي اتوبوس هاي به کارگرفته شده در خطوط BRT آلايندگي آنها کمتر از اتوبوس هاي معمولي است.
مدير عامل شرکت واحد اتوبوسراني از تکميل شبکه خطوط اتوبوس هاي تندرو خبر داد و اظهار داشت: شرکت واحد اتوبوسراني در تلاش است تا با تکميل خطوط اتوبوسراني و BRT احداث چندخط جديد اتوبوس هاي تندرو و خريد اتوبوس هاي جديد به مشکل مهم ترافيکي شهروندان تهران پاسخ دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن