تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه، قدرتی تعیین کننده و تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سردار رمضان شریف در بوشهر: رسانه، قدرتی تعیین کننده و تاثیرگذار است خبرگزاری پانا : مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایران جزیره ثبات منطقه است، گفت: با این امنیت موجود حیف است که کوچکترین نارسایی را به بزرگ‌ترین اختلال تبدیل کنیم .
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر ساعت 21:53



  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق ( ع ) بوشهر ، رمضان شریف  در همایش استانی بسیج و رسانه در بوشهر اظهار داشت: در حوزه رسانه می‌توانیم با هم‌افزایی، تلاش آگاهی جامعه را بالا ببریم و چهره کارآمدی از نظام دینی به جامعه بشریت نشان دهیم. وی تصریح کرد: ما نسبت به 35 سال گذشته خیلی قدرتمندتر از گذشته شدیم  اما در حوزه رسانه با دشمن فاصله داریم و باید تلاش کنیم این فاصله را کم کنیم. مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: برخی اصول روانی دشمن ثابت است و می‌توان به معرفی چهره خشن از سپاه، شیعه و ایران اشاره کرد که در واقع این موضوع یک اصل ثابت در عملیات روانی دشمن است. شریف گفت:  امروز برابری، عدالت، بهداشت، تحصیل، آموزش قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست ما رسانه‌ای‌ها باید این موضوعات را توجه کرده و اطلاع‌رسانی کنیم. وی ادامه داد: نباید به جوانانی که اکنون قلم می‌زنند ایراد بگیریم بلکه باید تاریخ 35 سال گذشته و ترفندهای دشمنان را آموزش دهیم. مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایران جزیره ثبات منطقه است، خاطرنشان کرد: با این امنیت موجود حیف است که کوچکترین نارسایی را به بزرگ‌ترین اختلال تبدیل کنیم. شریف با اشاره به حادثه اسیدپاشی در اصفهان گفت: با وجود اینکه 400 مورد اسیدپاشی در لندن اتفاق افتاده اما ببینید رسانه‌های مغرض نظام چگونه به این اتفاق برخورد کردند، ضمن اینکه نامهربانی با نظام اسلامی و استفاده غیرمنطقی از علم رسانه‌ای این مشکلات را به وجود آورده است. وی بیان کرد: به دنبال این نیستیم که همه چیز را خوب نشان دهیم بلکه مشکلاتی هم داریم و همانطور که استکبار دشمن ماست، فقر، بیکاری هم دشمنان ما هستند. مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: الگو بودن جمهوری اسلامی در تمام ابعاد مد نظر مقام معظم رهبری است و باید تلاش کنیم جامعه‌ای مرفه، آباد و آزاد و سربلند باشیم. شریف گفت: در حوزه رسانه جوان و تازه کار هستیم اما در این عرصه شهید بابایی، همت و باکری خاص خودش را می‌خواهیم. وی با اشاره به عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات ما داشتن اساتید عملیات روانی برجسته است که در جهت منافع اصولی نظام جمهوری اسلامی استعداد خود را به کار نمی‌گیرند و به خاطر اختلافات سیاسی سعی می‌کنند به جای تهاجم به دشمن نقش منفی داشته باشند. وی افزود: بالای 80 درصد فعالیت روانی دشمن علیه ما تولید کسانی است که در داخل به عنوان اساتید این حوزه قلم می‌زنند. مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران اضافه کرد: این گناه نابخشودنی است و یک جفاست که برای رسیدن به پست و مقام، به داشته‌های عظیم این ملت خیانت کنیم. شریف گفت: بی‌بی‌سی پشت پرده علیه ایران کارهای زیادی انجام می‌دهد و این هنر ماست که پشت صحنه فعالیت دشمن را افشا کنیم. وی اظهار داشت: با وجود اینکه برخی ها توان و قدرت و تاثیر رسانه ها را قبول ندارند اما رسانه ها می توانند در ترویج یک موضوع و فرهنگ بسیار تاثیر گذار و ثمر بخش هستند و نقش تعیین کننده ای در سرنوشت یک جامعه را می توانند ایفا کنند.
سردار رمضان شریف  افزود: امروز از یک وبلاگ کوچک تا بزرگترین بنگاه‌های خبری صاحب دارند و با اهداف و نیات خاصی وارد این عرصه شده‌اند.
 وی اذعان داشت: باید تلاش و توان رسانه ها و خبرنگاران بیشتر و بهتر شود چون هرچه آگاهی ملت بیشتر باشد شاهد ارتقاء دیگر حوزه ها خواهیم بود و در ترویج دین و ارزشهای اسلامی و نظام و مقابله با اهداف و ترفند و جنگ نرم دشمنان موفق تر عمل خواهیم کرد.
  مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در صورتی که سواد رسانه‌ای خود و جامعه را بالا نبریم در دایره عملیات‌های روانی و رسانه‌ای دشمن قرار خواهیم گرفت اظهار داشت: دشمن می‌داند که در جنگ نظامی و نبرد رزمی حریف ایران اسلامی نمی‌شود چرا که آنها به قدرت جمهوری اسلامی آگاهی کامل داشتند.
  سردار شریف گفت:رمز پیروزی مردم ایران در میدان دفاع مقدس و میدان جنگ نرم دشمن و دیگر میدان اتکاء به خداوند و پیروی از قرآن، وحدت و همبستگی شیعه و سنی و اجرای فرامین رهبر انقلاب بوده است که ضروریست رسانه ها این مهم را به تصویر بکشند و برای ارتقاء آن بکوشند.
  وی افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران در تسلیحات و امکانات رزمی نیست بلکه قدرت ما نشأت گرفته از گفتمان انقلاب اسلامی است و این مؤلفه دشمن را با چالش جدی مواجه کرده است.
  سردار شریف در پایان اظهار کرد: دشمن با هر ترفند و برنامه و اقدام غیر دینی و غیر انسانی مانند راه اندازی گروه تروریستی داعش سعی دارد چهره ای خشن و خونریز از اسلام به دنیا نشان بدهد و دشمنان با بهره گیری از رسانه ها و با انتشار تصاویری از اقدامات وحشیانه این گروه تروریستی می‌خواهند چهره مخوف و خشونت‌بار از اسلام را نشان بدهند.اما با هوشیاری مردم و به ویژه رسانه های فعال کشور چهره این گروه تروریستی و حامیانشان مشخص شده و انشاءالله با اتکاء به قدرت خداوند نابود خواهند شد












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن