تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله نیروهای امنیتی عربستان به العوامیه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


عصر امروز؛
حمله نیروهای امنیتی عربستان به العوامیه
نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به منظور بازداشت برخی از جوانان به خانه‌های مردم دو شهر تاروت و العوامیه در شرق عربستان یورش بردند.



    به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به منظور بازداشت برخی از جوانان به خانه‌های مردم دو شهر تاروت و العوامیه در شرق عربستان یورش بردند.  
بر اساس گزارش شبکه العالم (Alalam)، این نیروها به منزل پدر بزرگ شهید باسم قدیحی در جزیره تاروت یورش بردند و پس از ایجاد ترس و وحشت در میان زنان و کودکان تعدادی از افراد ساکن این خانه را بازداشت کردند.  
نیروهای امنیتی عربستان با کمک زره پوش های خود در نقاط بازرسی در العوامیه و الناصره دست به اقدامات وحشیانه زدند و با تیراندازی هوایی و تیراندازی بی هدف باعث ایجاد ترس و وحشت در میان اهالی منطقه شدند.  
نیروهای امنیتی عربستان در تاروت یک کودک به نام 'منیر الصفار' و دایی شهید 'باسم القدیحی' و 'سعید الصفار' و پسرخاله شهید باسم القدیحی و در العوامیه و یک جوان 15 ساله به نام محمد التحیفه را بازداشت کردند.  
شاهدان عینی حاضر در صحنه گفتند: نیروهای امنیتی آل سعود بطور تحریک آمیز به منزلی در تاروت حمله کردند و باعث ایجاد ترس و وحشت در میان زنان و کودکان آن خانه شدند، بدون آنکه علت این حمله را ذکر کنند و یا مجوز تفتیش منزل و بازداشت ساکنان آن را داشته باشند.  
شهید باسم القدیحی در ماه سپتامبر سال جاری در راهپیمایی مسالمت آمیز سازمان یافته توسط ائتلاف "آزادی و عدالت" به منظور اعلام درخواست آزادی زندانیان بازداشت شده در شهرک تاروت پس از یورش نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به شهادت رسید.
      104  



۱۱/۰۹/۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن