تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798762447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:برافراشته شدن پرچم ایران در میادین ورزشی به رغم اوج تحریم‌ها افتخارآفرین است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:برافراشته شدن پرچم ایران در میادین ورزشی به رغم اوج تحریم‌ها افتخارآفرین است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ورزش را نیاز ضروری برای سلامت و نشاط فرد و جامعه دانست و گفت: برافراشته شدن پرچم ایران در میادین ورزشی به رغم اوج تحریم‌ها افتخارآفرین است.
به گزارش نامه نیوز، یت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای هیأت رئیسه کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا، فعالان و پیشکسوتان عرصه بین‌الملل ورزش وزنه‌برداری، ورزش را نیاز ضروری برای سلامت و نشاط فرد و جامعه دانست و گفت: ورزش، توصیه اسلامی و یک اصل بدیهی است که عقل سالم در بدن سالم است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ورزشکاران و هنرمندان مردمی را افراد شاخص هر جامعه و مورد علاقه و احترام برای مردم خواند و افزود: روح پهلوانی و نشاط‌بخشی در ذات ورزشکاران و هنرمندان است که محبوبیت آنها در جامعه نیز به خاطر روحیه جوانمردی است.

هاشمی رفسنجانی، با ابراز خرسندی از موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی و بین‌المللی، گفت: وقتی در اوج تحریم‌ها، مردم کشورهای دنیا برافراشته شدن پرچم ایران را در مسابقات ورزشی می‌بینند، به این نکته سیاسی و اجتماعی توجه می‌کنند که تبلیغات سوء و ایران‌هراسی آنان، کینه‌توزانه و ظالمانه است.

وی رشته‌های مختلف ورزشی، از جمله وزنه‌برداری و کشتی را ورزش بومی ایرانیان در طول تاریخ دانست و گفت: این دو رشته ورزشی قابلیت‌هایی دارند که می‌توانند ایران را در عرصه‌های بین‌المللی سرآمد کنند که شرطش شناسایی استعدادها، میدان دادن به آنها و حمایت مالی و معنوی از ورزشکاران و مسئولان ورزشی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور و مدیریت مسئولان ایران در فدراسیون‌ها و مجامع ورزشی آسیایی و جهانی را مهم توصیف کرد و گفت: کسب و حفظ سمت‌های جهانی و آسیایی در مراکز معتبر ورزشی که رقبای زیادی دارد، سخت، اما با توجه به اعتبار و روحیه ایرانیان، امکان پذیر است و باید همکاری‌های داخلی و منطقه‌ای و رایزنی‌های لازم برای تحقق و تداوم این امر مهم عمیق شود.

وی تلاش‌های فردی و جمعی انسان‌ها برای حضور در سطح بالای مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی را یک اصل اسلامی، انسانی و روانی خواند و افزود: در این حالت ناعادلانه‌ای که ایران را تحریم کرده‌اند، یکی از راه‌های اثبات حقانیت، حضور فعال‌تر در مجامع و مراکز بین‌المللی، از جمله مجامع ورزشی است.

در آغاز این دیدار آقای دکتر علی مرادی، دکتر پورکاظمی، فرهاد تلوکیان و پورکیان، دبیرکل، - رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی- یکی از قهرمانان سابق وزنه‌برداری، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این کنفدراسیون ارائه کردند و خواستار راهنمایی‌های بیشتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند.

آقای حسن جلّود، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عراق و نائب رئیس کنفدراسیون آسیای وزنه‌برداری نیز که در این دیدار حضور داشت، با بیان برنامه‌های عراق و آسیا برای گسترش کمّی و کیفی ورزش وزنه‌برداری، به جایگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: جوانان مسلمان ورزشکار همیشه از تفکرات اسلامی جناب‌عالی به عنوان چراغ راه در زندگی فردی و اجتماعی استفاده می‌کنند.

در پایان این دیدار سه تن از قهرمانان و تلاشگران عرصه وزنه‌برداری لوح تقدیر خویش را از دست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دریافت کردند.




منبع: فارس


۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن