تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803120550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیل مشاور روحانی از عدم توافق جامع با 1+5 |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحلیل مشاور روحانی از عدم توافق جامع با 1+5
صادق گفت: ناتوانی مذاکره‌کنندگان۱+۵ در اتخاذ یک تصمیم عادلانه سبب عدم تحقق توافق جامع شد. مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور گفت: امروز دیگر امپراطوری رسانه‌ای غربی- صهیونیستی قادر نیست اصول سیاست خارجی و دیپلماسی منطقی جمهوری اسلامی ایران را در نزد جهانیان تخریب کند.
کد خبر: ۴۵۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ - 02 December 2014


صادق گفت: ناتوانی مذاکره‌کنندگان۱+۵ در اتخاذ یک تصمیم عادلانه سبب عدم تحقق توافق جامع شد. مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور گفت: امروز دیگر امپراطوری رسانه‌ای غربی- صهیونیستی قادر نیست اصول سیاست خارجی و دیپلماسی منطقی جمهوری اسلامی ایران را در نزد جهانیان تخریب کند.

به گزارش نسیم محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور ضمن ارزیابی ابعاد چشم انداز توافق جامع هسته‌ای کشور، گفت: به نظر بنده ارزیابی روند طی شده بر نحوه تعاملات و مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با 1+5 ملاک خوبی برای پیش‌بینی آینده است.

او تاکید کرد: آنچه که از سمت جمهوری اسلامی ایران در زمینه تصمیم سازی، تصمیم گیری، سیاست‌گذاری، هدایت، مدیریت، و انجام مذاکرات مربوط به موضوع هسته‌ای در یک سال و چند ماه گذشته صورت پذیرفته مبتنی بر منافع و اهداف ملی و براساس سیاست‌های کلی نظام در تعامل مؤثر و سازنده در روابط بین الملل بوده است.

محمدرضا صادق ضمن ناعادلانه خواندن تصمیمات اتخاذ شده از سوی طرف مقابل ایران در مذاکرات با 1+5، گفت: آنچه که از سمت مذاکره کنندگان و دولتهای 5 + 1 در این مدت آشکار شده ناتوانی آنها در اتخاذ تصمیم عادلانه است.

او در ادامه سخنانش در خصوص نتیجه حاصله از مذاکرات هسته‌ای تا نقطه کنونی، عنوان کرد: به نظر بنده کمترین نتیجه حاصل شده از روندی که در یک سال و چند ماه گذشته توسط جمهوری اسلامی ایران در نزد افکار عمومی جهانیان پیموده شده این است که اکنون دیگر امپراتوری رسانه‌ای غربی- صهیونیستی قادر نیست اصول سیاست خارجی و دیپلماسی منطقی جمهوری اسلامی ایران را در نزد جهانیان تخریب کند.

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهوری ضمن یادآوری این نکته که برای دنیا راهی جز مذاکره و توافق عادلانه با جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اصول، منافع و دستاوردهای ملی خودش استوار باقی مانده است و انشاء الله استوار باقی خواهد.

او در پاسخ به سوالی در خصوص چرائی عدم تحقق توافق جامع در سوم آذر علیرغم حسن نیت جمهوری اسلامی ایران و اتفاق نظر داخلی بر این امر، گفت: در واقع ناتوانی مذاکره کنندگان1+5 در اتخاذ یک تصمیم عادلانه سبب این امر بود و همچنین مشکلاتی هم که بعضی از کشورها در سیاست داخلی‌شان با آن مواجه هستند این ناتوانی را تشدید کرد.

محمدرضا صادق در واکنش به انتقادهای مطرح شده نسبت به تبعات تمدید زمان مذاکرات و توافق نهائی، بیان کرد: بالاخره جمهوری اسلامی ایران درسیاست خارجی‌اش ملاک‌هایی دارد و بر اساس آنها مشی می‌کند و فکر می‌کنم نظرات ارزشمند مقام معظم رهبری و تبیینی که ریاست محترم جمهوری در این خصوص داشتند بهترین ملاک و چارچوب برای ارزیابی است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن