تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803244957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تداوم همکاری‌های ایران و چین در حوزه‌های مبارزه با فساد، نظارت و بازرسی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سراج تاکید کرد
ضرورت تداوم همکاری‌های ایران و چین در حوزه‌های مبارزه با فساد، نظارت و بازرسی
در جریان سفر رییس سازمان بازرسی کل کشور به جمهوری خلق چین که به دعوت رسمی وزیر نظارت این کشور انجام شد، ناصر سراج با مقامات حزبی و مسئولان امور نظارت و بازرسی و مبارزه با فساد دیدار و گفتگو کرد و بر تداوم همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مبارزه با فساد، نظارت و بازرسی تاکید کرد.


به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در جریان سفر رییس سازمان بازرسی کل کشور به جمهوری خلق چین که به دعوت رسمی وزیر نظارت این کشور انجام شد، ناصر سراج با مقامات حزبی و مسئولان امور نظارت و بازرسی و مبارزه با فساد دیدار و گفتگو کرد.

در این سفر سراج همچنین با دبیرکل و معاون دبیرکل کمیسیون بازرسی انضباطی استان یون نان و دبیرکل و معاون دبیرکل کمیسیون بازرسی انضباطی استان گوانگدونگ و مدیران بخش‌های انضباطی، نظارتی و پیشگیری از فساد حزب در استان و مقامات نظارتی شهر شنجن دیدار و گفتگو کرد.

مقام عالی نظارتی استان یون نان سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور جمهوری اسلامی ایران را به کشور چین بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: حضور سراج و همراهان و مقامات وزارت نظارت که از پکن به این استان آمده‌اند، بیانگر توجه جدی دو کشور به پیشبرد همکاری‌ها و مبادلات دوجانبه برای مبارزه با فساد و تبادل تجربیات در حوزه‌های نظارتی و بازرسی است.
 
وی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های حزبی و مرکزی، نهاد بازرسی و انضباطی چین سه وظیفه مهم را عهده‌دار است؛ اجرایی کردن مقررات و اساسنامه حزب مرکزی، نظارت بر اجرای رهنمودها و دستورالعمل‌های حزب و مساعدت به حزب برای ارتقاء سلامت اداری و مقابله با سوءجریانات و مبارزه با فساد.
 
مقام عالی نظارتی استان یون‌نان تصریح کرد: وظیفه اصلی نهاد بازرسی انضباطی و نظارتی در استان علاوه بر این وظایف، نظارت درون‌سازمانی است و بر کارکنان نهادهای دولتی در کلیه سطوح نظارت می‌کند.
 
در این دیدار سراج از استقبال صمیمانه و برنامه‌ریزی شایسته وزارت نظارت چین و ادارات کل استانی این وزارتخانه و کمیسیون بازرسی انضباطی حزب برای انجام این دیدارهای کاری قدردانی کرد و با عنایت به روابط عالی دو کشور در سطوح مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خواستار تداوم همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مبارزه با فساد، نظارت و بازرسی شد.
 
رییس سازمان بازرسی کل کشور با تشریح نظام سیاسی و اداری کشور، به بیان اقدامات سازمان بازرسی کل کشور پرداخت و با تشریح جایگاه قوه قضاییه در کشور و این‌که سازمان بازرسی تحت نظارت مستقیم ریاست قوه قضائیه فعالیت می‌کند به انواع بازرسی‌های برنامه‌ای، فوق‌العاده و موردی و تکالیف بازرسین سازمان در اجرای برنامه‌های متنوع نظارت و بازرسی پرداخت.
 
سراج گفت: ایران و چین به‌عنوان اعضاء موسس انجمن آمبودزمان آسیایی و اعضاء هیات مدیره همواره از یکدیگر در پیشبرد اهداف آمبودزمانی و ضدفسادی پشتیبانی کرده و با یکدیگر همسو بوده‌اند.
 
در جریان سفر به استان گوانگدونگ، هیأت اعزامی از شرکت الکترونیک و شرکت Tencent QQ مستقر در شهر شنجن نیز بازدید به عمل آورد. گفتنی است این سفر بنا به دعوت وزیر نظارت جمهوری خلق چین و از سوی این وزارت برنامه‌ریزی شده بود.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن