تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت تسهیلات 57 میلیاردی خارج از ضوابط در کرمانشاه متوقف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پرداخت تسهیلات 57 میلیاردی خارج از ضوابط در کرمانشاه متوقف شد کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از توقف پرداخت 57 میلیاردی وام های کلان و بدون سیر مراحل اداری و قانونی در بانک های کرمانشاه خبر داد.


به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سردار"منوچهر امان اللهی" افزود: در ادامه تعامل پلیس با نشانگاههای اقتصادی و نهادها و ادارات دولتی در راستای مبارزه جدی با جرایم اقتصادی، دستگیری بزهکاران و ایجاد امنیت اقتصادی دو نفر از روسای بانک های کرمانشاه به علت پرداخت وام های کلان بدون رعایت اصول و سیر مراحل قانونی تحت تعقیب قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: این بانکها در قالب تعهدات lc ال.سی داخلی مدت دار مبادرت به پرداخت مبلغ بیش از 57 میلیارد ریال برخلاف ضوابط به یکی از گروه های صنعتی کرده بودند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام استعلام لازم و اخذ پرونده تسهیلات بانکی اعطایی و تحقیق در این خصوص صحت گزارش محرز شد و با هماهنگی مرجع قضایی متهمان دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان در ابتدا منکر بزه انتسابی شده سپس در ادامه با انجام تحقیقات علمی و جمع آوری اسناد و مدارک کافی نهایتا به بزه انتسابی معترف شدند.
امان اللهی ادامه داد: متهمان اعلام کردند تسهیلات مذکور را بدون لحاظ مفاد قانونی و فقط اکتفا به اخذ سفته با ظهرنویسی اعضا هیات مدیره پرداخت کرده اند و با توجه به اطمینان از تمکین مالی گروه صنعتی مذکور هیچ گونه استعلام و یا اقدام قابل قبولی انجام نداده اند.
پرونده متشکله به همراه متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
567


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن