تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه روشنایی معابر شهرستان صحنه اصلاح و بهینه سازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شبکه روشنایی معابر شهرستان صحنه اصلاح و بهینه سازی شد کرمانشاه - ایرنا - مدیر توزیع نیروی برق صحنه گفت: نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق، نسبت به اصلاح و بهینه سازی دو هزار و600 متر از شبکه روشنایی معابر این شهرستان اقدام کردند.


فرزاد فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این پروژه چراغ های جدید با رنگ های مختلف که دارای کیفیت بالاتر و توان مصرفی کمتری است جایگزین چراغ های موجود خیابان های اصلی و فرعی شده است.
وی تصریح کرد: این کار در بلوار اصلی شهر صحنه به سمت کنگاور با اعتباری بالغ بر930 میلیون ریال از اعتبارات داخلی و سفر مقام معظم رهبری اصلاح و بهینه سازی شده که اکنون روشنایی معابر به صورت مطلوب 98 درصد انجام گرفته است.
مدیر توزیع نیروی برق صحنه خاطرنشان کرد: بهینه سازی روشنایی معابر اصلی و فرعی شهر صحنه از جمله ایمن سازی پایه ها، اصلاح سربندی ها، رفع خاموشی های تکی و کلی، شستشوی چراغ ها و همچنین بازدید کنترلی از پستها و مسیر خطوط و روشنایی به منظور افزایش اطمینان از وضعیت نرمال شبکه و عدم بروز مشکلات احتمالی از جمله اقدامات انجام شده در این خصوص بود.
وی گفت: ایجاد یک روشنایی مطلوب و باکیفیت در سطح معابر شهری صحنه همواره مورد تقاضای شهروندان این شهر بوده که به همین منظور نسبت به اجرای طرح های بهینه سازی روشنایی معابر اقدام شده است.
فتاحی در ادامه افزود: با توجه به شروع فصل بارندگی کارکنان این اداره علاوه بر تعمیرات و شاخه زنی تاسیسات داخل شهر به صورت خط گرم و سرد تعداد 200 اسپیسر را در درون شبکه قرار دادند تا شبکه توزیع برق با وجود بارندگی و سرما دچار مشکل و اختلال نشود.
وی تصریح کرد: همچنین برای کاهش میزان سرقت و بهره برداری غیرمجاز از انرژی برق 45 کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار با اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال اقدام شده است.
مدیر توزیع نیروی برق صحنه در پایان خاطرنشان کرد: مشترکان با پرداخت بموقع قبوض خود زمینه خدمت رسانی بهتر و سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله احداث شبکه های جدید، اصلاح و بهینه خطوط و روشنایی معابر همانند گذشته این مدیریت را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همراهی کنند.
7454/567


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن