تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802449832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از کشاورزان برای استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار اسلامشهر تاکید کرد : حمایت از کشاورزان برای استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار خبرگزاری پانا :فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به وجود بحران کم آبی در کشور، توجه به بحث آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی را یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید دانست.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر ساعت 06:45



    به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا و به نقل از ،روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر امیر اله حقیقی که در جلسه هماهنگی دستگاهها و ادارات در خصوص مشکلات بخش کشاورزی که با حضور موسوی مدیر کل جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد، سخن می گفت، با اشاره به مشکلات کشاورزان برای راه اندازی سیستم آبیاری تحت فشار ادامه داد: بسیاری از موانع در این رابطه برطرف شده و انتظار داریم دستگاههای ذی ربط همکاری لازم را با کشاورزان شهرستان داشته باشند تا کشاورزان بتوانند از این سیستم برای آبیاری مزارع استفاده کنند. ایشان تصریح کرد: باید با بهره‌گیری از آبیاری‌های نوین در بخش کشاورزی از هدر رفت و اتلاف آب جلوگیری کرده و راندمان آبیاری را به میزان قابل توجهی افزایش دادو تاکید نمود ، هدف اصلی از اجرای آبیاری تحت فشار در مزارع و باغات را صرفه‌جویی در مصرف با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی، کاهش نزولات آسمانی و افت قابل توجه سطح آب‌های زیرزمینی طی سال‌های اخیر ضرورت اصلاح روش‌های آبیاری را بیش از پیش خواستار شد. وی نقش ترویج را در ایجاد انگیزه در کشاورزان برای استفاده از آبیاری تحت فشار بسیار موثر دانست و بیان داشت، اقدامات ترویجی مناسبی در سطح شهرستان اسلامشهر صورت می‌گیرد. فرماندار شهرستان اسلامشهر همچنین با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید بر بخش کشاورزی، بر لزوم استعلام هرگونه ساخت و ساز و فنس کشی از جهاد کشاورزی تاکید کردوخواستار هماهنگی دستگاههای ذی ربط با جهاد کشاورزی در خصوص پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز شد و گفت: تنها سازمانی که می تواند بصورت آنی دستور تخریب بگیرد، جهاد کشاورزی است. مهندس حقیقی با توجه به اینکه ساخت و ساز های غیر مجاز در بخش های شهرستان مهار شده، تصریح کرد: از ابتدای حضور در شهرستان اسلامشهر با جدیت تمام در مقابل ساخت و ساز غیر مجاز ایستاده ایم و گفت ،ساخت و ساز غیر مجاز هیچ جایگاهی در اسلامشهر ندارد، وبه صرف نداشتن اعتبار به هیچ سازمانی اجازه ساخت و ساز غیر مجاز را نمی دهیم. در بخش دیگری از این جلسه موسوی مدیر کل جهاد کشاورزی استان تهران در سخنانی با بیان اینکه رشد تصاعدی جمعیت باعث شد تا سدهای متعدد کشور در اختیار تامین آب شرب هموطنانمان قرار گیرد، گفت: دستگاههای ذی ربط مسئولیت خود را در زمینه تامین آب کشاورزی که در زمینه آب شرب استفاده شده، را به درستی انجام نداد، افزود: این موضوع باعث حفر چاههای غیر مجاز شد که صدمات زیادی را به بخش کشاورزی وارد کرد. وی با اشاره به تاکید استاندار تهران برای تشکیل کارگروهی برای تامین آب کشاورزی اظهار داشت: در سال جاری ده هزار طرح آبیاری تحت فشار در کشور در دستور کار قرار دارد.
موسوی همچنین به اهمیت کاهش عوارض پرداختی کشاورزان به شهرداریها و لزوم پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اشاره کرد و گفت: هیچ گونه مشکل مالی برای اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار در شهرستان اسلامشهر وجود ندارد. گفتنی است، در این جلسه مدیر امور اراضی، معاون آب و خاک و معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، معاون امور فنی و عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی، رئیس اداره جهاد کشاورزی اسلامشهر، شهرداران اسلامشهر، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی، روسای شوراهای اسلامی اسلامشهر و احمدآباد مستوفی و رئیس شورای شهرستان حضور داشتند.
/خبر: ساسان حق شناس /  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن