تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قصد براون نخست وزیر پیشین انگلیس برای کناره گیری از نمایندگی پارلمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قصد "براون" نخست وزیر پیشین انگلیس برای کناره گیری از نمایندگی پارلمان لندن – ایرنا- گوردون براون نخست وزیر پیشین انگلیس و رهبر سابق حزب کارگر روز دوشنبه گفت قصد دارد که از نمایندگی پارلمان این کشور کناره گیری کند.


به گزارش ایرنا، براون 63 ساله در سخنانی در جمع فعالان حزب کارگر حوزه انتخابیه اش در "فیفی " ، عنوان کرد نه تنها از مجلس عوام بلکه از مجلس لردها نیز چشم خواهد پوشید.
نخست وزیر پیشین انگلیس گفت که بعد از 32 سال نمایندگی مجلس عوام در انتخابات عمومی ماه می سال آینده میلادی پارلمان انگلیس ( وست مینستر) دیگر شرکت نخواهد کرد.
گوردون براون که پیش از شکست حزب کارگر در انتخابات عمومی سال 2010 میلادی و سپردن جایش به دیوید کامرون رهبر حزب محافظه کار ، یکی از نامحبوبترین نخست وزیران انگلیس در نیم قرن گذشته شمرده می شد، در سال 2007 میلادی جانشین تونی بلر شده بود.
گفته می شود براون قصد دارد بعد از کنارگیری از پارلمان انگلیس، علاوه بر پرداختن به کارهای خیرالمنفعه، به پیشبرد خدمات آموزشی در سطح بین الملل بپردازد.
گوردون براون از سال 2012 میلادی، نمایندگی ویژه سازمان ملل در امور آموزش جهانی را برعهده دارد.
وی در ماه های اخیر به دلیل حمایت ها و سخنرانی های گسترده اش در مخالفت با استقلال اسکاتلند، به طور چشمگیری مورد توجه محافل سیاسی و رسانه ای انگلیس قرار گرفته بود.
اروپام**4** 1552


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن