تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803850524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف + تصاویر این تبلت ها بهترین مدل های موجود در بازار سال 2014 هستند که هر کدام مشتریان و مخاطبان خاص خود را دارند.


بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف

تقریباً یک ماه تا پایان سال 2014 میلادی باقی است و تقریباً تمام شرکت‌های بزرگ تکنولوژی و فناوری از جمله شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند و تبلت ها دیگر تمام محصولات سال 2014 خود را رونمایی کرده‌اند و منتظرند تا در سال جدید با محصولاتی متفاوت ادامه رقابت با شرکت‌های دیگر از سر بگیرند. همین عامل باعث می‌شود تا این موقع از سال وقت مناسبی برای خرید گجت ها و ابزارهای هوشمند باشد. افرادی که به دنبال خرید تبلت جدید هستند می‌توانند از بین گزینه‌های متعدد در میان شرکت‌های مختلف انتخاب خود را انجام دهند. در ادامه نیز قصد داریم بهترین تبلت های سال 2014 را در دسته بندی‌های مختلف و اولویت‌های مختلف کاربران برای خرید یک تبلت معرفی کنیم. اگر به دنبال تبلتی با کیفیت ساخت بالا هستید... یکی از فرمول‌های اصلی شرکت اپل برای موفقیت محصولاتش، طراحی خاص و با کیفیت آن‌ها است. تبلت های آیپد اپل نیز از همان ابتدا توانستند با همین فاکتور کیفیت و طراحی زیبا نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کنند. آیپد ایر 2 نیز که جدیدترین محصول سری تبلت های اپل است از این رویه پیروی کرده و طراحی زیبا و با کیفیتی دارد. اگر با اکوسیستم محصولات اپل می‌توانید کنار بیایید، آیپد ایر 2 گزینه بسیار مناسبی است. آخرین نسخه آیپد (آیپد ایر 2) علاوه بر اینکه نسبت به مدل‌های قبلی خود باریک‌تر شده پردازنده قوی‌تری نیز دارد که از پس تمام نیازهای کاربر به راحتی برمی آید.
بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف
اگر به دنبال تبلتی با بهترین کیفیت صفحه نمایش هستید... به عنوان یک تبلت 10.5 اینچی، گلکسی تب اس سامسونگ بسیار نازک و سبک وزن است. علاوه بر طراحی سبک و قابل قبول آیت تبلت سایز بزرگ سامسونگ، خاص‌ترین ویژگی Galaxy Tab S صفحه نمایش OLED فوق‌العاده آن است. رزولوشن صفحه نمایش این تبلت 2560x1600 بوده که در بین تبلت های موجود در بازار جزء بهترین‌ها محسوب می‌شود. علاوه بر رزولوشن بالا، Galaxy Tab S کنتراست بالا و تفکیک رنگ فوق‌العاده‌ای داشته و تصاویر و رنگ ها را بسیار شفاف و زنده نمایش می‌دهد. تمام این فاکتورها Galaxy Tab S را به بهترین گزینه برای عاشقان تماشای فیلم‌های HD تبدیل کرده است.
بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف
اگر به دنبال بهترین تبلت برای بازی هستید... تعداد مدل‌های تبلت هایی که به صورت اختصاصی برای عاشقان بازی طراحی و ساخته شده‌اند در بازار محدود است اما Nvidia Shield یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می‌شود. انویدیا شیلد مجهز به پردازنده قدرتمند Tegra 1K بوده و یک چیپ گرافیکی برای اجرای هرچه بهتر بازی‌های حجیم و آج دی این پرازنده را همراهی می‌کند. بازی ها و اپلیکیشن ها در صفحه نمایش 8 اینچی Nvidia Shield روان و با کیفیت اجرا می‌شوند. علاوه بر این ها امکان اضافه کردن کنترلر بازی نیز برای این تبلت وجود دارد. البته باید این نکته را هم ذکر کرد که مختص بازی بودن این تبلت به این معنی نیست که Nvidia Shield کارایی دیگری ندارد! با این تبلت می تاونید تمام کارهای روزمره خود را انجام داده و به تمام اپلیکیشن های اندروید دسترسی داشته باشید.
بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف
اگر به دنبال بهترین تبلت ضدآب! هستید... آب و به طور کلی مایعات از قاتلان درجه یک لوازم الکترونیک از جمله تبلت ها هستند. اما برای تبلت Sony Xperia Z2 سونی چنین مشکلی وجود ندارد. علاوه بر صفحه نمایش با کیفیت و پردازنده سریع و قدرتمند، ضد آب بودن اکسپریا زد 2 ویژگی منحصر به فردی است که این پرچمدار تبلت های سونی را از بقیه رقبای بازار متمایز می‌کند. با وجود ظاهر ظریف و زیبای این تبلت 10 اینچی، Sony Xperia Z2 می تاوند تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه بدون مشکل دوام بیاورد.
بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف
اگر به دنبال بهترین تبلت اندرویدی هستید... بعد از نکسوس 7 و نکسوس 10، گوگل با معرفی نکسوس 9 جمع تبلت های خود را جمع کرده است. این تبلت 8.9 اینچی که توسط شرکت اچ تی سی ساخته شده است، اولین تبلتی است که به صورت پیش فرض مجهز به اندروید 5 آب نبات چوبی خالص است. با اینکه نکسوس 9 سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت موجود در بازار نیست، با این حال جزء سریع‌ترین ها و پرقدرت‌ترین ها محسوب می‌شود. پردازنده قدرتمند و پردازنده کمکی گرافیکی این تضمین را به کاربر می‌دهد که انواع اپلیکیشن ها و بازی‌های اچ دی با سرعت بالا و به صورت کاملاً روان اجرا شوند.
 بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف
اگر به دنبال بهترین تبلت برای کار و تولید محتوا هستید... مایکروسافت با معرفی تبلت های سرفیس پرو خود یکی از بهترین تبلت های مختص کار و تولید محتوا را به بازار عرضه کرد. امسال نیز سرفیس پرو 3 مایکروسافت پیشرفت هاس زیادی نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته است و کیبورد محبوب آن نیز دستخوش تغییراتی شده است. یک قلم دیجیتال نیز به کلکسیون Surface Pro 3 امسال اضافه‌شده است. اگر به دنبال تبلتی با کارایی‌های بالای برای امور مختلف به ویژه تولید محتوا هستید Surface Pro 3 گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بو. د سرفیس پرو 3 به جای اندروید مجهز به سیستم عامل ویندوز 8 مایکروسافت است. البته این مسئله را نیز باید در نظر بگیرید که طراحی خوب و مشخصات سخت افزاری بالا باعث شده تا قیمت این تبلت مایکروسافت تا حدودی بیشتر از دیگر مدل‌های موجود در بازار باشد.
 بهترین تبلت‌های بازار در سال 2014 برای نیازهای مختلف
 

دوشنبه 10 آذر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن