تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ادبیات لمپن و پوپولیستی برای گرفتن امتیاز است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: استفاده از ادبیات لمپن و پوپولیستی برای گرفتن امتیاز است


امیررضا خادم گفت: متاسفانه برخی اتفاق‌های نابهنجار در جامعه فوتبال در حال توسعه است، برخی افراد که مورد توجه جامعه بویژه قشر جوان و نوجوان هستند، باید حداقل‌های اخلاقی و مرام ایرانی – اسلامی را رعایت کنند. بابت بهتان‌ها و دروغ‌ها عذرخواهی می کنم.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم، درباره مناظره‌ای که جمعه شب برگزار شد، گفت: متاسفانه برخی اتفاق‌های ناهنجار در جامعه فوتبال در جریان است؛ برخی افراد که مورد توجه جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان هستند، باید حداقل‌های اخلاقی و مرام ایرانی – اسلامی را رعایت کنند. آنها از نوع ادبیات گفتاری و کرداری استفاده می‌کنند که برای جامعه فوتبال و ورزش، مناسب نیست. .
وی افزود: خارج شدن از چارچوب‌های اخلاقی و زیر پا گذاشتن حرمت افراد، کار سختی نیست که در این برنامه، اتفاق افتاد. برای من، حفظ حرمت‌ها و گفتارم خیلی بیشتر از آنکه مسئولیتی در ورزش داشته باشم، اهمیت دارد؛ در گذشته منتقد ادبیات نامناسب موجود در ورزش بودم که برخی مدیران رده‌های مختلف استفاده می‌ کردند و زمینه‌ساز بی‌اخلاقی در جامعه بود. این بداخلاقی‌ها حتی توسط ورزشکاران در میدان ورزشی نیز دیده می‌شد که به اعتقاد من، از رفتار مدیران ورزشی تاثیر گرفته است.
 
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این بی‌اخلاقی‌ها تا جایی ادامه پیدا می‌کند که گاهی شاهد برخورد فیزیکی در میادین ورزشی هستیم، گفت:‌ این رفتارها متاثر از نوع مدیریت مدیران کلان کشور است. اکنون که خودم در این جایگاه هستم اگر اعتقاداتم را رعایت نکنم، گفته‌های خودم را نقض کرده‌ام. متاسفانه برخی افراد که شاید عملکرد اجرایی و مدیریتی خوبی داشتند وقتی می‌خواهند فرد مقابل را از میدان بیرون کنند برخی اصول را زیر پا گذاشته و چارچوب‌های اخلاقی را رعایت نمی‌کنند. متاسفانه این اتفاق در مناظره جمعه شب به طور واضح رخ داد.
 
خادم تصریح کرد: اگر برآیند و نتیجه اظهارات برخی از دوستان پاسخ داده نشد، به معنای ضعف من در پاسخگویی و مدیریت نیست. این تصور منصفانه نیست. ما در عین حال که می‌خواهیم عملکردمان را ثابت کنیم باید چارچوب‌های اخلاقی را حفظ کنیم.
 
او با بیان اینکه با مراجعه به پیشینه افراد می‌توان درباره شان قضاوت کرد، گفت: امکان ثابت کردن حرف درست در این مناظره‌ها وجود ندارد. به صرف بهتان زدن و دروغ گفتن برخی نمی‌توان قضاوت کرد. باید با مراجعه به پیشینه رفتاری افراد نظر داد؛ در غیر این صورت طبیعی است که هر دو طرف می‌توانند حرف راست بگویند یا کذب. فارغ از این نوع اظهارات که در این برنامه زیاد اتفاق افتاد قضاوت را باید به مردم و گذر زمان سپرد. اعتقاد دارم به عنوان یک مقام مسئول که در سطح کلان ورزش فعالیت می‌کند، باید اصول اخلاقی رعایت شود. جامعه ورزش و فوتبال ما به رعایت چارچوب‌های اخلاقی احتیاج دارد.
 
او یادآور شد: به صراحت می‌گویم همه توانم را به کار می‌گیرم تا از کارهایی که به آن‌ها اعتقاد دارم دفاع کنم. بنابراین دوباره در مناظره‌ی پیش رو حضور پیدا می‌کنم و قصد دارم بر اساس مستندات به ابهامات زیادی که هست پاسخ دهم.
 
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه رفتارهای غیر اخلاقی در سال‌های اخیر جامعه ما را متضرر کرده است، خاطرنشان کرد: اگر امروز برخی از مدیران سوار بر مرکب هستند، نباید در جهت تخریب کسانی که پیاده هستند، گام بردارند. به نظر می‌رسد حفظ حرمتی که در مناظره تلویزیونی کردم باعث سوء برداشت برخی از افراد شده است که اصول اخلاقی را رعایت نمی‌کنند.
 
خادم با بیان اینکه استفاده از ادبیات لمپن و پوپولیستی برای گرفتن امتیاز، درست نیست، تصریح کرد: اینکه هر کس بخواهد برای به کرسی نشاندن حرف حقش، از ادبیات لمپن و پوپولیستی استفاده کند، چارچوب‌های اخلاقی را زیر پا بگذارد و دنبال گرفتن امتیاز باشد، رفتار خوبی نیست. من بابت بهتان‌ها و دروغ‌هایی که برخی افراد مطرح کردند از مردم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم از این پس تلاش کنیم چارچوب‌های اخلاقی‌ رعایت شود.


دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن