تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش و نیروهای مردمی عراق هفت روستا را در بعقوبه آزاد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ارتش و نیروهای مردمی عراق هفت روستا را در بعقوبه آزاد کردند تهران-ایرنا- یک مقام نظامی در استان "دیاله" عراق امروز (دوشنبه) گفت: ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی موفق شدند هفت روستا را در شمال شرق "بعقوبه" از چنگال نیروهای گروهک تروریستی تکفیری "داعش" آزاد کنند.


به گزارش پایگاه خبری عراقی "السومریه نیوز"، این مقام نظامی که خواست نامش فاش نشود، گفت: نیروهای ارتش و مردمی عراق در عملیاتی موفق توانستند هفت روستا را در "وادی سرحه" (95کیلومتری شمال شرق بعقوبه) آزاد کنند.
وی افزود: نیروهای عراقی همچنین در این عملیات 9 نفر از نیروهای داعش را به هلاکت رسانده، سه خودروی آن ها را منهدم کرده و یک انبار مهمات و اسلحه آن ها را نیز کشف و ضبط کردند.
این منبع خاطر نشان کرد: وادی سرحه منطقه ای راهبردی است زیرا این منطقه در حقیقت نقطه تمرکز و تجمع تروریست هایی است که از استان صلاح الدین به این منطقه می آیند و آزاد کردن آن باعث تثبیت امنیت و ثبات و بهبود اوضاع امنیتی این مناطق می شود.
نیروهای نظامی و مردمی عراق اخیرا پیشرفت های ملموسی در استان دیاله داشته و موفق شدند رشته کوه های "حمرین" را به طور کامل پاکسازی و دو منطقه "جلولاء" و "السعدیه" را نیز به طور کامل آزاد کنند.
خاورم **2041**1275


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن