تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812896821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین مسکن و شغل مهمترین خواسته قهرمانان ورزشی کرمانشاه از مسوولین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تامین مسکن و شغل مهمترین خواسته قهرمانان ورزشی کرمانشاه از مسوولین کرمانشاه - ایرنا - در مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی، نمایندگان ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی استان، تامین مسکن و شغل مناسب ورزشکاران را مهمترین خواسته های قهرمانان ورزشی کرمانشاه از مسوولین عنوان کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور استاندار و معاونین وی و جمعی از مسوولین استانی در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، طیبه ملکی مربی تیم ملی گلبال بانوان ایران به عنوان نماینده ورزشکاران خانم، کیانوش رستمی به عنوان نماینده ورزشکاران آقا، پیمان رفعتی رییس هیات تکواندو و ناصر سلیمی رییس هیات هندبال کرمانشاه به نمایندگی از روسای هیات های ورزشی استان مطالبی را بیان کردند.

*** بانوان ورزشکار همپا با آقایان برای کشور افتخارآفرینی می کنند

طیبه ملکی که تیم تحت هدایت وی در مسابقات پاراآسیایی اینچئون به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود، نخستین سخنران مراسم بود که وی با بالا دانستن قابلیت بانوان ورزشکار گفت: آن ها نشان داده اند که همپا با آقایان می توانند برای کشور افتخار آفرین باشند و کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات معتبر جهانی نیز گواه همین مطلب است و می طلبد تا بیش از پیش مورد توجه و رسیدگی قرار گیرند.
وی همچنین خواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران نابینا و کم بینا شد و افزود: این دسته از ورزشکاران به دلیل شرایط جسمانی خود نیازمند توجه بیشتری هستند.
ملکی یادآور شد: خوشبختانه در استان کرمانشاه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان در یکسال اخیر بسیار فعالتر از قبل شده و برنامه های زیادی را اجرا کرده است.
وی در پایان گفت: ورزشکاران نابینای کرمانشاهی از توانمندی های زیادی برخوردارند و مطمئنم که می توانند در مسابقات مختلف برای کشورمان افتخارآفرین باشند اما باید بیش از این ها مورد توجه مسوولین قرار گیرند.

*** عدم توجه به ورزشکاران باعث خداحافظی زودهنگام آنان از دنیای قهرمانی می شود

کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان که به مدال نقره مسابقات آسیایی دست یافته بود، نیز به عنوان نماینده ورزشکاران آقا، از عدم حمایت مالی و معنوی مناسب مسوولین گلایه کرد و گفت: باید بیش از این ها قدر ورزشکاران و نخبگان این بخش را بدانیم.
نایب قهرمان دسته 85 کیلوگرم مسابقات آسیایی وزنه برداری اینچئون گفت: در کرمانشاه ورزشکاران و قهرمانان از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند چرا که نه شغل مشخص و درآمد ثابتی دارند و نه از نظر مسکن و سایر امکانات بهره مند شده اند.
وی یادآور شد: مجموع این شرایط باعث ایجاد شرایط بد روحی در ورزشکار می شود و او را مجبور می کند یا قید ورزش کردن را بزند و خیلی زودتر از موعد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند و یا به استان های دیگر رفته و برای آنان افتخار آفرینی نماید.
رستمی افزود: در استان متاسفانه نه تنها از لحاظ مالی بلکه از نظر عاطفی و معنوی نیز به ورزشکاران توجه لازم نمی شود این در حالیست که قهرمانان ورزشی به حمایت عاطفی هم نیاز دارند.
وی در پایان گفت: در کرمانشاه قهرمانان ورزشی تنها یکی دو روز پس از کسب موفقیت در مسابقات جهانی، بین المللی و آسیایی در معرض توجه قرار دارند و پس از آن به حال خود رها می شوند.

*** ورزشکاران کرمانشاهی پس از رسیدن به دوران اوج به حال خود رها می شوند

رییس هیات تکواندو کرمانشاه نیز در این مراسم، حلقه مفقوده ورزش استان را عدم توجه کافی به ورزشکاران پس از رسیدن به دوران اوج عنوان کرد و افزود: این افراد پس از حضور در سطح ورزش آسیا و یا حتی جهان به حال خود رها می شوند.
"پیمان رفعتی" خاطرنشان کرد: هیات ها و مربیان ورزشی استان برای به ثمر نشاندن ورزشکاری تلاش زیادی انجام می دهند اما درست زمانی که باید به آن ها پس از کسب عنوان قهرمانی بها داده شود و از لحاظ مالی و معنوی حمایت شوند این کار صورت نمی گیرد.
وی افزود: ما باید برای ورزشکاران و قهرمانان خود برنامه داشته باشیم و با فراهم کردن شرایطی نظیر شغل مناسب و درآمد کافی آنان را بیشتر برای موفقیت و افتخارآفرینی کمک کنیم.

*** فراهم کردن شغل برای 50 ورزشکار نمونه و قهرمان کرمانشاهی کار سختی نیست

ناصر سلیمی رییس هیات هندبال کرمانشاه نیز به عنوان آخرین سخنران خواستار توجه بیشتر به وضعیت ورزشکاران و قهرمانان ملی استان شد و افزود: مطمئنا فراهم کردن شغل برای 50 نفر از این افراد کار زیاد سختی نیست و مسوولین استان می توانند آن را انجام دهند.
وی افزود: همچنین اهداء 50 واحد مسکونی مهر به این قهرمانان نیز خواسته و توقع زیادی نیست چرا که آن ها با افتخارآفرینی های خود در میادین حساس و مهم بین المللی باعث برافراشتن پرچم مقدس کشورمان شده اند.
سلیمی ادامه داد: نداشتن درآمد ثابت و مشخص از یک سو و عدم سرپناهی مناسب و تیمداری نکردن در لیگ های مختلف از سوی دیگر باعث شده که بیشتر ورزشکاران نخبه کرمانشاهی قید حضور در کرمانشاه را بزنند و در سایر استان ها مشغول به ورزش و زندگی کردن شوند.
وی گفت: تلاش مسوولین ما باید حفظ ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان و جلوگیری از مهاجرت آن ها به سایر شهرها باشد که امیدوارم این مهم تحقق یابد.

*** قهرمانان ورزشی افتخارآفرینان کرمانشاه هستند

در این مراسم، استاندار کرمانشاه نیز با تجلیل از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان، آن ها را افتخارآفرینان کرمانشاه معرفی کرد و گفت: تلاش شما برای برافراشته شدن پرچم کشور در میادین جهانی یک تلاش مقدس است.
"ابراهیم رضایی بابادی" خاطرنشان کرد: در جریان مشکلات ورزشکاران هستم و به همین دلیل تلاش می کنیم تا مشکلاتی نظیر اشتغال و مسکن آنان را که به آن اشاره شد، حل گردد.
وی گفت: باید با کمک شرکت های خصوصی بتوانیم در لیگ های مختلف و در رشته های گوناگون که کرمانشاه استعداد و ظرفیت های زیادی هم در اکثر آن ها دارد شرکت کرده و توانایی خود را به رخ سایر استان ها بکشانیم.
رضایی در پایان از موفقیت و حضور ورزشکاران کرمانشاه در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اینچئون ابراز خرسندی کرد و گفت: همین حضور شما باعث افتخار و غرور مردم کرمانشاه شد و امیدوارم در آینده بیشتر از شماها در میادین قهرمانی بشنویم.
7458/567


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن