تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802351908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش وپرورش مطرح کرد:


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل دفتر وزارتی آموزش وپرورش مطرح کرد: خبرگزاری پانا :مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه بسته حمایت از مؤسسان مدارس غیردولتی، در آغاز سال تحصیلی به داد آموزش و پرورش رسید، گفت: امسال یک نفر هم وارد آموزش و پرورش نشد و از طرفی حدود ۳۰ هزار نفر بازنشسته شدند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ آذر ساعت 11:08



    به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد فاضل در خصوص «موضوع بسته حمایت از مؤسسان مدارس غیردولتی و یا واگذاری مدارس دولتی به بخش اظهارکرد: اینکه مجلس و مردم و یا رسانه‌ها در مورد یک طرحی احساس نگرانی کنند و ایجاد سؤال و پرس و جو شود، خوب است. وی افزود: این موضوع باعث می‌شود اگر اشکالاتی در طرحی وجود داشته باشد، بازخورد آن را در جامعه ببینیم و به سمت رفع اشکال آن برویم اما لازمه این موضوع، داشتن اشتراک است وسپس روی آن قضاوت شود. مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی 30 هزار فرهنگی در سال قبل، خاطرنشان کرد: از طرفی در سال تحصیلی جاری تعدادی به مجموع دانش‌آموزان اضافه شده است و بر اساس آماری که وجود دارد بالای 13 میلیون دانش‌آموز در کشور داریم. وی ادامه داد: پوشش تحصیلی این مجموعه تمهیداتی نیاز داشت که یکی از کارهایی که انجام شد، موضوع بسته حمایتی بود که در قالب آن بدون اینکه حقی از کسی ضایع کنیم و بدون اینکه برای کسی ایجاد حقی غیر واقعی کنیم، با به کار گرفتن مشارکت مردم و مشارکت بخش خصوصی توانستیم معضل آموزش و پرورش را در بخش نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی حل کنیم که کار بزرگی است. فاضل با بیان اینکه بسته حمایتی طرحی بسیار ارزشمند و خوب است که باعث شد بسیاری از معضلات آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی بر طرف شود، تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش هم چندین بار به کمیسیون آموزش مجلس رفته‌اند و این طرح را تشریح کردند و خیلی از دوستان هم تأیید کردند و از آموزش و پرورش تقدیر شد. وی گفت: بدون تعصب می‌گویم که سال آرامی را در آغاز سال تحصیلی در آموزش و پرورش شاهد بودیم و این در حالی بود که در گذشته خیلی از مواقع کلاس‌ها تا پایان مهر بدون معلم بود و این طرح باعث شد به آموزش و پرورش کمک شود و حتی یک نفر هم وارد آموزش و پرورش نشد. مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه در سطح کشور 122 هزار مدرسه وجود دارد و اگر در 10 یا 20 مدرسه هم این طرح اشکالاتی داشته باشد می‌توان مشکلات را مرتفع کرد، گفت: این طرح کمک به تأمین نیروی انسانی و کمک‌های جانبی برای آموزش و پرورش به همراه دارد اما با توجه به اینکه این طرح به صورت کشوری انجام شده، ممکن است اشکالاتی داشته باشد.
/ خبر : ساسان حق شناس/  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن