تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی: دیدار از ایران با بازدید از اصفهان کامل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر کل سازمان همکاری اسلامی: دیدار از ایران با بازدید از اصفهان کامل می شود اصفهان - ایرنا - دبیر کل سازمان همکاری اسلامی با اشاره به قدمت و جاذبه های اصفهان گفت: دیدار از ایران کامل نمی شود مگر اینکه از اصفهان دیدن کنیم.


به گزارش ایرنا، "ایاد امین مدنی" روز دوشنبه در بدو ورود به اصفهان در فرودگاه شهید بهشتی این شهر افزود: اصفهان از قدمت و تاریخ زیاد برخوردار است و تمدنی که در این شهر شکل گرفته به نوعی باعث افتخار جهان اسلام است و من بسیار خوشحالم که از اصفهان دیدار می کنم.
وی اظهار کرد: خوشحالم که در کنار برادران خود هستم، شما ما را به عنوان مهمان نگاه نکنید، ما احساس می کنیم که در کشور خود و در کنار برادران مسلمان خود هستیم.
این مقام عربستانی به منظور شرکت در دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی عضو سازمان همکاری اسلامی، عصر روز گذشته وارد تهران شد و امروز به اصفهان آمد.
دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی عضو سازمان همکاری اسلامی، با شعار «همگرایی رسانه ای برای استقرار صلح و آرامش در جهان اسلام» از 10 تا 13 آذر ماه جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در هتل آزادی تهران برگزار می شود.
اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی با هدف افزایش تحکیم وحدت و ارائه تصویر مناسب از اسلام و کشورهای اسلامی با حضور اعضا در تهران برگزار خواهد شد.
نشست وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی روزهای 12 و 13 آذر و نشست کارشناسان ارشد اطلاع رسانی این کشور امروز برگزار می شود.
سازمان همکاری اسلامی با داشتن 57 عضو از چهار قاره جهان یکی از سازمان های بین المللی است.
پ/7132/ 510


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن