تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارها بر مشخص کردن بیلان کاری در فارس تأکید کرده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه فجر استان فارس: بارها بر مشخص کردن بیلان کاری در فارس تأکید کرده‌ایم خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: فارس در مسائل اقتصادی با کمبود اعتبار رو به رو نیست بلکه ‌سوء‌مدیریت مهمترین معضل آن است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ آذر ساعت 10:28



به گزارش خبرگزاری پانا، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در نشست صمیمی فرماندهان بسیجی پیشکسوت عشایر استان فارس، گفت: متأسفانه برخی ادارات فارس پایان سال بخشی از اعتبارات خود را به خزانه برگشت می‌دهند. وی افزود: چرا در استانی که ده‌ها مرکز صنعتی تعطیل شده و خشکسالی به عنوان مشکل جدی در آن مطرح است، پول‌ها باید به خزانه برگردد؟   فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند مشکل مردم با گدایی از بیگانگان برطرف می‌شود، گفت: ملتی که دست خود را به سوی خارجی‌ها دراز کند، بدون شک ملتی نکبت‌بار خواهند شد. سردار غیب‌پرور با اشاره به این نکته که بارها بر مشخص کردن بیلان کاری در فارس تأکید کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: مهمترین سئوال ما از کسانی که بودجه‌های دولتی استان دستشان است این بوده که در خصوص اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال جاری تاکنون چه کرده‌اند؟ وی همچنین با بیان این گفته که چرا حرف رهبر معظم انقلاب در دو موضوع اقتصاد مقاومتی و فرهنگی در فارس بر روی زمین مانده؟، عنوان کرد: ضروری است در موضوع فرهنگی همت و اراده جمعی به وجود آید. به گفته فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری اینكه دشمن در عرصه فرهنگ با راه‌اتدارزی بیش از 160 شبكه فارسی‌زبان، فرهنگ و دین مردم خصوصا جوانان ایرانی را نشانه گرفته است، هشدارهای مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر را مدنظر قرار داد و گفت: سرپیچی و بیخیالی مدیران از حل مشکلات مردم به ویژه مشکل فرهنگی پذیرفتنی نیست. وی با طرح سئوالی مبنی بر اینکه آیا در اروپا و ایالت متحده به همین ارزانی که خدمات اینترنتی در اختیار ایرانیان قرار داده‌اند، بهره‌برداری می‌شود؟، بیان کرد: بسیج در موضوع دجالواره وارد شده اما باید این اراده در مسئولین فرهنگی هم ایجاد شود. فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آفرینی عشایر در دوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره و اضافه كرد: ضروری است جامعه عشایر همانند گذشته انسجام خود را در این برهه حساس زمانی حفظ کنند. سردار غیب‌پرور با بیان اینکه عشایر تنها مجموعه‌ای هستند که در سراسر فارس پراکندگی دارند، اظهار کرد: جامعه عشایر استان باید روحیه انقلابی‌گری خود را حفظ کنند. وی همچنین با تأکید بر اینکه هویت بسیج به هویت عاشورا گره خورده است، گفت: در تاریخ بشریت بسیاری کشته شدند و یا تشنه از دنیا رفتند اما قیام امام حسین(ع)، ماندگار شد. فرمانده سپاه فجر ادامه داد: هویت قیام امام حسین(ع) حفظ ارزش‌هاست که هویت امروز بسیج نیز تأسی گرفته از همین هویت است. سردار غیب‌پرور با بیان اینکه در موضوع هویت بسیج و حفظ ارزش‌ها با مبانی و ثمرات انقلاب مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: حقله اول مبانی انقلاب، ولی فقیه و حلقه دوم را مدیران و توده مردم تشکیل داده‌اند. وی با اشاره به ثبات مطلق در حلقه اول تصریح کرد: وجود رهبر معظم انقلاب در کشور ما یک نعمت خدادای است. فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: در هیچ کجای دنیا مردمی همانند مردم ایران اسلامی وجود ندارند که پای ارزش‌ها و انقلاب خود تحت فشار قرار بگیرند اما هنوز هم ایستادگی کنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن