تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813096498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرستی وزارتخانه های افغانستان به معاونان این وزارتخانه ها واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرستی وزارتخانه های افغانستان به معاونان این وزارتخانه ها واگذار شد کابل – ایرنا – رئیس جمهور و رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان، سرپرستی وزارتخانه های افغانستان را که در 2 ماه گذشته توسط وزیران دولت "حامد کرزی" اداره می شد و ادامه این روند خلاف قانون اساسی این کشور به شمار می رفت به معاونان این وزارت خانه ها سپردند.


به گزارش ایرنا، محمد اشرف غنی و عبدالله عبدالله رییس جمهور و رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان شب گذشته (یکشنبه شب) در برنامه ای تلویزیونی با واگذاری اداره امور وزارتخانه های افغانستان به معاونان ارشد این وزارت خانه ها وعده دادند در دو تا چهار هفته آینده کابینه خود را معرفی کنند.
اشرف غنی و عبدالله با تاکید بر اینکه در تشکیل کابینه هیچ اختلافی وجود ندارد و تاخیر در معرفی کابینه فقط به دلیل تلاش برای شایسته سالاری است، وعده دادند طی دو تا چهار هفته آینده وزرای کابینه خود را معرفی کنند.
رییس جمهوری افغانستان در این نشست چهار قانون دسترسی به اطلاعات و نیز قانون ثبت احوال و نفوس و همچنین توافقنامه امنیتی کابل با واشنگتن و ناتو را که قبلا در مجلسین این کشور به تصویب رسیده بود، برای اجرا امضا کرد.
اشرف غنی در این نشست همچنین از سفر به بروکسل و لندن خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در نشست بروکسل و لندن برای کمک به افغانستان گام های موثری برداشته شود.
محمد اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان که عبدالله عبدالله رییس اجرایی دولت وحدت ملی و چند تن از سرپرستان وزارتخانه های این کشور وی را همراهی می کردند صبح امروز (دوشنبه) به منظور شرکت در نشست وزیران خارجه کشورهای عضو ناتو عازم بروکسل شدند.
رییس جمهور افغانستان قصد دارد پس از سخنرانی در نشست ناتو به منظور شرکت در نشست لندن برای کمک به اقتصاد افغانستان، در سفری چهار روزه عازم لندن شود.
رییس جمهور و رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان را در این سفر "عبدالرشید راشد" سرپرست دادگاه عالی افغانستان، |محمد حنیف اتمر" مشاور امنیت ملی، "صلاح الدین ربانی" رییس شورای عالی صلح افغانستان، "ضرار احمد عثمانی" سرپرست وزارت خارجه، "عمر زاخیل وال" سرپرست وزارت دارایی و شماری از اعضای مجلس نمایندگان افغانستان و همچنین" نظیف الله سالارزی" سخنگوی رییس جمهوری، همراهی می کنند.
آساق*1*1501


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن