تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: رسانه ها دستاوردهای سفر رهبری به قزوین را بیان کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قزوین: رسانه ها دستاوردهای سفر رهبری به قزوین را بیان کنند قزوین- ایرنا- استاندار قزوین گفت: رسانه ها دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به قزوین را برای آگاهی مردم منعکس کنند.


به گزارش ایرنا، "مرتضی روزبه" عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیران مسوول نشریات محلی استان به مناسبت فرارسیدن سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به قزوین برگزار شد، افزود: دیدگاهها و تاکید مقام معظم رهبری در سفر تاریخی به قزوین باید توسط رسانه های جمعی به مطالبه عمومی تبدیل شود.
وی به موضوع سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین در سال 82 اشاره و با تاکید بر بهره گیری از فرامین معظم له در این سفر، برای رشد و توسعه استان در حوزه های مختلف اظهارکرد: ایشان در سفر پربرکت خود به قزوین در ترسیم چشم انداز، این استان را به عنوان یک مرکز علمی، صنعتی و کشاورزی در کشور معرفی کردند.
روزبه افزود: انگیزه اصلی از برگزاری این جلسه، همفکری و هم اندیشی پیرامون موضوع بسیار مهم و اساسی سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین در سال 82 می باشد که می توانست به عنوان سکوی پرش توسعه و تعالی استان قزوین پیگیری شود، اما متاسفانه به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد و این دغدغه ای است که در دوره مدیریت جدید استان، به جد درحال پیگیری است.
وی با بیان اینکه از بابت بی توجهی نسبت موضوعاتی که در سفر رهبری در خصوص استان مطرح شده متحمل خسارت زیادی شده ایم، تاکید کرد: رهبری در سفر خود شش مرتبه پیرامون آب قزوین صحبت کرده اند که نشان از طرح و پیگیری یک پروژه مهم و درجه اول ملی برای قزوین دارد که متاسفانه این موضوع پیگیری نشده است.
روزبه با اشاره به تاکید رهبری درخصوص ضرورت راه اندازی یک شهرک تحقیقاتی در قزوین یادآورشد: توجه به حوزه های فرهنگی، علمی، آب، کشاورزی، صنعت و تحقیقات از تاکیدات مقام معظم رهبری در سفر به قزوین می باشد و امروزه اگر کسی خواسته باشد از استانی توسعه یافته و پیشرفته توام با کیفیت بالای زندگی برخوردار باشد، چارچوب آن توسط رهبری در این سفر طرح و تبیین شده است.
وی با بیان این سووال که چرا از این سفر غفلت شده است؟ افزود: باید به دنبال راهکارهایی باشیم که به این موضوعات توجه شود و نقطه نظرات و دیدگاههای رهبری توسط رسانه های جمعی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و سالروز سفر را به نصب بنر در میادین و سطح شهر محدود و خلاصه نکنیم .
استاندار افزود: رسانه ها در مطالبات رهبری مداقه و تامل کنند و این سفر متعلق به آحاد مردم قزوین است.
روزبه خاطرنشان : تاکیدات رهبری نباید در حد حرف و شعار باقی بماند، بلکه باید به راهبرد تبدیل شود و این موضوعی است که درحال حاضر توسط معاونت برنامه ریزی استانداری پیگیری می شود تا ادبیات برنامه ششم توسعه استان با این مطالبات همخوان و سازگارشود و در طول این مدت نیز از هر فرصتی برای طرح این مطالبات در سطوح کشوری استفاده کرده ایم تا در متن برنامه ها و مطالبات قرار بگیرد.
در ادامه این جلسه مدیران مسوول و نمایندگان نشریات محلی استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود درخصوص اجرایی کردن منویات و دیدگاه های مقام معظم رهبری درسفر به استان قزوین پرداختند.
7389/ 614


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن