تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803320324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پارازیت»، ماموریت روحانی به دولتمردان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: «پارازیت»، ماموریت روحانی به دولتمردان تهران- ایرنا- روزنامه «ابتکار» روز دوشنبه نوشت: موضوع پارازیت در سال های گذشته همواره محل برخورد نظرات برخی از فعالان حوزه سلامت و محیط زیست و حتی رسانه با مسئولان سیاسی و رسانه ای کشور بوده است. بحث سرطان زا بودن این امواج رادیویی نیز یکی از مباحثی است که در برخی از برهه های زمانی از حد و اندازه های خود خارج شده و به موضوعی سیاسی نیز بدل شده است به گونه ای که برخی فعالان حوزه های مختلف خواستار تصمیم گیری صریح و شفاف دولت درباره این موضوع شده اند.


این روزنامه افزوده است: اینک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید که سه وزیر و یک معاون رئیس جمهوری از سوی «حسن روحانی»ماموریت یافته اند که درباره موضوع پارازیت ها گزارشی تهیه کرده وبه دولت ارائه کنند تا بر مبنای این گزارش تصمیماتی گرفته شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اتاق بازرگانی، پای درددل نمایندگان بخش خصوصی حوزه ICT نشست و به دغدغه های این بخش در حوزه اینترنت، تلفن اینترنتی، نرم افزار و اختللات پهنای باند پاسخ داد. نمایندگان پارلمان بخش خصوصی صبح دیروز موضوعات مختلفی نظیر مصوبات جدید کمیسیون تنظیم مقررات، محدودیت در کار شرکت های اینترنتی ISP و ISDP، محدود شدن فضای کاری برای فعالان حوزه تلفن اینترنتی VoIP، حضور وزارت ارتباطات در شورای گفت وگو، محدودیت در نقل و انتقال حواله جات ارزی از طریق پست بانک، عدم تخصیص بودجه 90 میلیاردی به حوزه نرم افزاری و صدور خدمات فنی و مهندسی، تعلل در واسپاری برخی پروژه های این وزارتخانه به سندیکاها در راستای کوچک سازی دولت، دریافت ضمانت نامه های مالی بالا از شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه، مشکلات میان شرکت های اینترنتی و مخابرات، اختلالات موجود در پهنای باند از طرف زیرساخت و همچنین وضعیت رسیدگی به پارازیت ها را مطرح کردند که وزیر ارتباطات به این دغدغه ها پاسخ گفت.به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بحث پارازیت ها که توسط رئیس اتاق بازرگانی مطرح شد گفت: اگر منظور از پارازیت آن بخشی است که مربوط به موبایل و تجهیزات مخابراتی می شود، ما این مسائل را از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تحت کنترل داریم و نهایت تلاش خود را برای کاهش آسیب های این بخش انجام می دهیم اما اگر پارازیت های غیر مخابراتی مدنظر باشد، کمیته مشترکی از وزرای بهداشت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفاع و سازمان انرژی اتمی شکل گرفته که به بررسی این موضوع می پردازند.محمود واعظی ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا فعالیت هایی که دراین حوزه صورت می گیرد مضر نباشد. اما اگر منظور از پارازیت به بخشهای دیگر بازمی گردد باید گفت که به نمایندگی از رئیس جمهوری در کنار دوستانی از وزارتخانه ها و بخش های مختلف، مسئول رسیدگی به این موضوع شده ام و در حال حاضر گزارشی در این بخش تهیه و برای ریاست جمهوری ارسال شده که پس از این بررسی های نتایج آن اعلام خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به هر حال پارازیت ها اگر از حد مشخصی بیشتر شوند، می توانند مضراتی به دنبال داشته باشند که البته برخی از بخش های این پارازیتها، تحت نظارت ما نیست و برای آن که بتوان آنها را کنترل کرد لازم است که این بخش ها هم تحت نظارت ما در بیایند.
وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده شرکتهای اینترنتی در این جلسه مبنی بر بلاتکلیفی یک ساله پروانه فعالیت این شرکتها و نیز مشکل تامین کنندگان خدمات از جمله شرکتهای مخابرات استانی و عدم ارائه پهنای باند اینترنت از زیرساخت گفت: در حوزه پهنای باند امسال به آنچه قول داده ایم خواهیم رسید و سال آینده نیز این رقم افزایش خواهد یافت. در حوزه پهنای باند بین الملل نیز به اندازه 20 درصد پهنای باند داخل رشد خواهیم داشت و امیدواریم در صورتی که برنامه های ما پیش رود و مشکلی پیش نیاید تا پایان امسال بتوانیم پهنای باند داخلی را افزایش دهیم. وی در ادامه شبکه فیبر نوری، کافو نوری و سرمایه گذاری درباره اپراتور چهارم را نیز از بخش هایی دانست که می تواند با حضور بخش خصوصی رونق بیشتری بگیرد و لازم است که حتما در آینده تلفن ثابت رقیب داشته باشد چرا که در شرایط انحصار اوضاع از این بهتر نخواهد شد.
واعظی گفت: ما حتی آمادگی این را داریم که برای ورود بخش خصوصی و تسریع امور ایرانیان نت (اپراتور چهارم) راه را باز کنیم و قسمتهای مختلف آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا کار با سرعت بیشتری پیش رود.
وی در ارتباط با موضوعی که تحت عنوان مشکلات بخش خصوصی با مخابرات مطرح شده بود نیز گفت: در این باره با این شرکت بسیار صحبت کردیم و در ضمن باید دانست که مدیر جدید مخابرات بسیار با مدیر قبلی متفاوت است و امیدواریم با همکاری بیشتر مخابرات، در آینده نقش بخش خصوصی بیشتر از گذشته دیده شود.
منبع: ابتکار
اول**1368**


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن