تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی بارسا مقابل والنسیا در ثانیه های آخر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیروزی بارسا مقابل والنسیا در ثانیه های آخر تهران - ایرنا - هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اسپانیا موسوم به "لالیگا" یکشنبه شب درحالی پیگیری شد که بارسلونا در آخرین بازی موفق شد با گل ثانیه های پایانی بوسکتس، والنسیا را در مستایا شکست دهد تا همچنان با دو امتیاز اختلاف، در تعقیب رئال مادرید باشد.


به گزارش ایرنا، بازی در نیمه نخست با برتری نسبی بارسا همراه بود و آبی اناری ها موقعیت های بهتری نسبت به حریف خود داشتند. اما کم کم بازی در اختیار میزبان قرار گرفت و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه بارسا خلق شد. اما بازی بدون گل در نیمه نخست پایان یافت.
شاگردان لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا چندین بار موقعیت های خوبی در نیمه اول بدست آوردند که به گل هم رسیدند، اما داور آن را آفساید اعلام کرد.
در اواخر نیمه دوم بار دیگر بازیکنان والنسیا بر بازی مسلط شدند و حملاتی را بر روی دروازه بارسلونا خلق کردند تا اینکه در وقت های اضافی و بر خلاف جریان بازی، بارسا توسط بوسکتس موفق شد توپ برگشتی نیمار را وارد دروازه کند و با یک بر صفر و به دشواری به برتری برسد.
با این پیروزی، بارسلونا که مدتی است صدر جدول را از دست داده 31 امتیازی شد و پایین تر از رئال مادرید 33 امتیازی، در رده دوم قرار گرفت.
شبس (2) 1346 **1613


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن