تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو دستگاه تريلر با 10 ميليارد كالاي قاچاق در فارس توقيف شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۲۸ب.ظ)
دو دستگاه تريلر با 10 ميليارد كالاي قاچاق در فارس توقيف شد فرمانده انتظامي استان فارس از توقيف دو دستگاه تريلر حامل كالاي قاچاق با ارزشي بالغ بر 10 ميليارد ريال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار احمد علي گودرزي افزود: مأموران پليس آگاهي استان مطلع شدند دو دستگاه تريلر حامل كالاي قاچاق از استان بوشهر به مقصد تهران در حال حرکت هستند.
وي ادامه داد: بلافاصله موضوع شناسايي و توقيف اين خودروها در دستور كار مأموران قرار گرفته و اكيپي از مأموران به يكي از محورهاي مواصلاتي اعزام و با ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و كنترل خودروهاي عبوري هر دو خودرو را شناسايي و متوقف كردند.
رييس پليس فارس خاطر نشان كرد: در بازرسي از اين دو دستگاه تريلر 40 هزار و 360 كيلوگرم مغز بادام، هفت هزار و 488 عدد تن ماهي و 29 هزار عدد آدامس قاچاق كه فاقد هر گونه مدارك قانوني بود، كشف شد.
سردار " گودرزي" با بيان اينكه در اين خصوص هر دو راننده خودروها دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند افزود: ارزش ريالي محموله قاچاق كشف شده بالغ بر ده ميليارد ريال برآورد شده است.
وي با اشاره به اثرات سوء قاچاق كالا بر اقتصاد كشور از شهروندان درخواست كرد هر گونه اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن