تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايمن بودن 66 درصد مدارس لرستان/ نياز به اعتبار 500 ميليارد تومان براي مقاوم سازي مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۲ب.ظ)
استاندار لرستان: ايمن بودن 66 درصد مدارس لرستان/ نياز به اعتبار 500 ميليارد تومان براي مقاوم سازي مدارس استاندار لرستان گفت: حدود 35 درصد کلاس‌هاي درس استان لرستان نياز به مقاوم سازي دارند که براي مقاوم‌سازي اين کلاس ها بيش از 500 ميليارد تومان اعتبار نياز است.
به گزارش خبرگزاري موج‌ از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشيه مانور زلزله و ايمني در مدارس استان لرستان در جمع خبرنگاران با بيان اينکه استان لرستان متاسفانه جزو استانهايي است که خطرات حوادث غير مترقبه آن به مراتب بيشتر از ساير استانها است گفت: استان لرستان از نظر زلزله، خشکسالي استاني خطر خيز است.
استاندار لرستان عنوان کرد: در حال حاضر دو روش براي بحث مقاوم‌سازي و ايمني از خطرات حوادث غير مترقبه در استان لرستان يکي ايمن‌سازي سازه‌اي و ديگري ايمن‌سازي غير سازه‌اي را در دستور کار قرار داده‌ايم.
بازوند در ادامه افزود: در بحث سازه اي خوشبختانه 66 درصد مدارس استان لرستان ايمن سازي است و در اين زمينه جاي نگراني نداريم و از 66 درصد حدود 35 درصد کلاس‌هاي درس استان لرستان نياز به مقاوم سازي دارند که براي مقاوم‌سازي اين کلاس ها بيش از 500 ميليارد تومان اعتبار نياز است.
وي ادامه داد: در بحث ايمن‌سازي غير سازه‌اي مانند برگزاري مانورهاي زلزله و کارگاه‌هايي در اين خصوص پيش‌بيني شده است که يکي از اين برنامه‌ها امروز مانور سراسري زلزله و ايمني در مدارس استان لرستان بوده است.
وي خاطرنشان کرد: امروز مانور زلزله و ايمني در مدارس استان لرستان اجرا شد که تابه حال کارهاي خوبي صورت گرفته و بايد بيشتر در اين زمينه کار شود.
مديريت ارشد لرستان با تاکيد براينکه اهميت ايمن‌سازي‌هاي غير سازه‌اي بيشتر از اهميت ايمن‌سازي‌هايي است گفت: آموزش‌هاي لازم در رابطه با زلزله و حوادث غير مترقبه يکي از اولويت‌هاي کشورهاي جهان است که امروز ما نيز اين اولويت را در برنامه کاري خود قرار داده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن