تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منچسترسیتی ترمز ساوتهمپتون را کشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: منچسترسیتی ترمز ساوتهمپتون را کشید تهران – ایرنا – تیم فوتبال ساوتهمپتون که طی 12 هفته گذشته از رقابت های لیگ فوتبال جزیره، شگفتی ساز ظاهر شده بود و در رتبه دوم جدول قرار داشت، با نتیجه 3 بر صفر در برابر منچسترسیتی شکست خورد.


به گزارش ایرنا، از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، ساعت 17 عصر امروز به وقت تهران، دو تیم منچسترسیتی و ساوتهمپتون به مصاف هم رفتند.
این دیدار در حالی برگزار شد که پیش از آن، ساوتهمپتون با 26 امتیاز در رتبه دوم و منچسترسیتی با 24 امتیاز در رتبه سوم لیگ جزیره قرار داشت.
در نیمه نخست این دیدار پس از 45 دقیقه تلاش، دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.
نیمه دوم با حملات هجومی بازیکنان منچسترسیتی آغاز شد تا اینکه من سیتی توانست در دقیقه 51 توسط یحیی توره به نخستین خود دست یابد.
منچسترسیتی در حالی که یک بر صفر جلو بود، در دقیقه 74 با اخراج الیاکوئیم مانگالا 10 نفره شد اما این موضوع هم نتوانست برای ساوتهمپتون چاره ساز باشد و منسچتر سیتی در دقیقه 80 توسط فرانک لمپارد به گل دوم رسید.
اما این پایان کار نبود و در دقیقه 88 برای سومین بار دروازه ساوتهمپتون باز شد. این گل را گائل کلیچی به ثمر رساند تا شب خوش من سیتی ها تکمیل شود.
منچسترسیتی با این پیروزی 27 امتیازی شد و بالاتر از ساوتهمپتون در رتبه دوم جدول قرار گرفت.
هم اکنون چلسی با 33 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
ورزشی(2)**9140**1590


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن