تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803015251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش تخصیص اعتبارات عمرانی اقدام موثری درخروج از رکود اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری مرکزی: افزایش تخصیص اعتبارات عمرانی اقدام موثری درخروج از رکود اقتصادی است راک - ایرنا - مدیرکل دفتربرنامه ریزی و بودجه استانداری استان مرکزی گفت: رویکرد دولت در افزایش تخصیص اعتبارات عمرانی یکی از اقدامات حکیمانه و موثر در خروج از رکود اقتصادی و سرعت بخشی به اتمام طرح های نیمه کاره است.


«رقیه یادگاری» عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعتبارات و فعالیت های عمرانی در دو سطح ملی و استانی در قانون تعریف شده که به طور متوسط حدود 84 درصد اعتبارات ملی و بقیه استانی است و با وجود مشکلات، دولت با هدایتگری آگاهانه دیدگاه انبساطی را در تخصیص ها دنبال کرده است.
وی توضیح داد: اعتبارات ملی عمرانی ابلاغ شده استان در سال جاری تخصیص 75 درصدی دارد درحالیکه در سه سال قبل آن بیشترین تخصیص عمرانی در استان 18 تا 20 درصد بود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری استان مرکزی بیان کرد: اعتبارات عمرانی امسال استان در بخش استانی یکهزار و 120 میلیارد ریال با تخصیص 73 درصد، در بخش" ملی استانی شده" 460 میلیارد ریال با تخصیص 85 درصد و در ردیف خاص تبصره 22 ماده 180 قانون بودجه که موضوعیت آن کاهش اختلاف توسعه یافتگی بین شهرستانها است 730 میلیارد ریال با تخصیص 40 درصدی است.
یادگاری اضافه کرد: افزایش سهم تخصیص اعتبارات عمرانی موجب رونق بخش پیمانکاری و به تبع آن گردش مالی و اشتغالزایی در استان می شود.
وی توضیح داد: درسال جاری بیش از یکهزار و 400 پروژه عمرانی در استان مرکزی در دست انجام است که حدود 20 درصد این پروژه ها تعمیر، نگهداری و تجهیز است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری استان مرکزی ادامه داد: نزدیک به 40 درصد طرح های عمرانی نیمه کاره استان با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد هستند که مدیریت ارشد استان تکمیل و سرعت بخشی به این پروژه ها را در اولویت دارد.
یادگاری بیان کرد: یکی از اقدامات مهم امسال رسیدگی و سبک سازی دیون پیمانکاری سالهای گذشته است که این مهم نیز در کنار مدیریت صحیح اعتباری پروژه ها دنبال می شود.
وی توضیح داد: به منظور افزایش نظارت کمی و کیفی بر پروژه های عمرانی، گروه های ارزشیاب با مشارکت دستگاه های اجرایی ، فرمانداری ها و دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری تشکیل شده و روند اجرای طرح های عمرانی از نظر هزینه کردو کیفیت فنی و تطابق عملیات با اهداف و پیشرفت فیزیکی پروژه ها را رصد می کنند.
یادگاری توضیح داد: اعتبارات عمرانی تاکنون حدود سه برابر تخصیص اعتبارات تا پایان سال های 91 و 92 بوده و اعتبارات عمرانی استانی امسال 73درصد تخصیص دارد که در سال قبل این سهم حدود 22 درصد بوده است. ک/3
560/559


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن