تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804487993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواداران پشت قلعه نویی بمانند / خانزاده را می خواستیم اما قبول نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حمید استیلی: هواداران پشت قلعه نویی بمانند / خانزاده را می خواستیم اما قبول نکرد خبرگزاری پانا: سرمربی تیم راه آهن گفت: استقلال تیم بزرگی است که مربی خوبی دارد و من امیدواریم که هواداران این تیم پشت قلعه‌نویی بمانند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر ساعت 14:41



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن در خصوص این بازی گفت: قبل از هر چیز باید از رئیس سازمان لیگ تشکر کنم که با وجود فشار استقلالی‌ها زمان برگزاری بازی را تغییر نداد و در زمان اعلام شده این دیدار برگزار می‌شود.
وی افزود: این اولین بازی ما در دور برگشت مسابقات لیگ برتر است. با توجه به اینکه دو بازی در نیم‌فصل دوم به صورت پی‌درپی برگزار می‌شود ما تعطیلی نیم‌فصل نداشتیم که بخواهیم برای این بخش از مسابقات تمرینات تاکتیکی ویژه و یا جذب بازیکن داشته باشیم. البته قرار است بعد از دو بازی از نیم‌فصل دوم، لیگ بیش از 50 روز تعطیل شود که در آن مقطع ما به ترمیم نقاط ضعف و تقویت تیم خواهیم پرداخت.
سرمربی راه‌آهن در مورد بازی تیمش با استقلال نیز تصریح کرد: استقلال تیم بسیار بزرگی است و از مربی بزرگی مانند امیر قلعه‌نویی بهره‌ می‌برد. امیدوارم شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم. متأسفانه ما در این بازی چند بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم. محمد ستاری که بازیکن تأثیرگذار ماست و در نیم‌فصل اول عملکرد خیلی خوبی داشت و رضا خالقی‌فر که ساعاتی پیش به پرسپولیس انتقال دادیم، چرا که گفتند اگر در بازی با استقلال به میدان برود دیگر نمی‌تواند به طور قرضی به پرسپولیس برود. علاوه بر این دو شیث رضایی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با این حال امیدواریم مشکل حامد نورمحمدی برطرف شود و او بتواند مقابل استقلال بازی کند.
استیلی خاطر نشان کرد: فردا قرار است اولین بازی دور برگشت خودمان را انجام بدهیم که امیدوارم با حضور بازیکنان جوان و خوب بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. استقلال تیم بزرگی است که مربی خوبی دارد و من امیدواریم که هواداران این تیم پشت قلعه‌نویی بمانند.
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد: درست است که استقلال دو شکست پیاپی داشته اما این تیم همیشه بزرگ است. پرسپولیس و استقلال سرمایه بزرگی به نام هواداران دارند که به خاطر آنها همیشه بزرگ می‌مانند. شاید آنها نوساناتی داشته باشند اما این نوسانات باید مدیریت شوند تا به حالت عادی برگردند. ما بدون توجه به شرایط تیم استقلال برای سه امتیاز به زمین می‌رویم، چون می‌دانیم یک امتیاز به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد.
استیلی درباره مسئله معاوضه محمدرضا خانزاده با رضا خالقی‌فر، گفت: امیدوار بودیم در ازای خالقی‌فر بتوانیم خانزاده را جذب کنیم، چون او می‌توانست در خط دفاعی به ما کمک کند. ما در این ناحیه بیشترین مشکل را داریم و چون خانزاده بازیکن راه‌آهن بوده و شرایط سنی‌اش به بازیکنان راه‌آهن می‌خورد، می‌توانست به تیم‌مان کمک کند اما او نخواست به راه‌آهن بیاید و از آنجایی که ما کسی را به زور جذب نمی‌کنیم، از عقد قرارداد با این بازیکن صرفنظر کردیم. در مجموع در ازای خالقی‌فر نتوانستیم بازیکنی از پرسپولیس بگیریم. با این حال امیدوارم که خالقی‌فر در پرسپولیس موفق باشد.
وی ادامه داد: با درخشان بر سر این موضوع صحبت کردم و حتی امروز به باشگاه پرسپولیس رفتم تا صحبت‌های نهایی را انجام دهم اما از آنجایی که پرسپولیسی‌ها باید در سه جام مبارزه کنند و به این بازیکنان احتیاج دارند، از معاوضه او با پرسپولیسی‌ها صرفنظر کردیم. ما هم چون پرسپولیس را دوست داریم و پرسپولیسی هستیم ترجیح دادیم خالقی‌فر به این تیم برود. ما در ازای خالقی‌فر، خانزاده، بنگر، نورمحمدی و یا اومانیا را می‌خواستیم اما خودشان به این بازیکنان احتیاج دارند. ما فکر می‌کردیم با توجه به اینکه خانزاده بیشتر بازی‌ها را روی نیمکت بوده تمایل داشته باشد جایی بازی کند که فیکس باشد اما نشد.
استیلی درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه راه‌آهن عنوان کرد: مشکل مالکیت هنوز حل نشده است. من با آقای تورگ (معاون دادستانی) صحبت کردم و قرار شد هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. واقعیت این است که کار تقریباً تمام و باشگاه قیمت‌گذاری شده است. ما پیش‌پرداخت و 80، 90 درصد پول بازیکنان فصل گذشته را پرداخت کرده‌ایم اما چون اموال بابک زنجانی در اختیار دادستانی است و قرار است احتمالاً باشگاه به شرکت نفت واگذار شود، ظرف چند روز آینده مشکلات برطرف می‌شود.
سرمربی راه‌آهن گفت: باید تأکید کنم مشکلی از بابت تحویل باشگاه به ما وجود ندارد و فقط باید مراحلش طی شود. بالاخره ما تیم جوانی در اختیار داریم و نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت کنیم. همانطور که همه می‌دانند ما بیشترین سهمیه را در تیم امید داشتیم که این نشان می‌دهد روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن