تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805440906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کربلا دانشگاه بزرگ انسان سازی است /زیبایی‌های کربلا بازگو شود -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سنگری:
کربلا دانشگاه بزرگ انسان سازی است /زیبایی‌های کربلا بازگو شود

سوگواره هنر عاشورایی


شناسه خبر: 2432937 تاریخ مخابره: یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
استانها > همدان

همدان- مدرس پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه کربلا دانشگاه بزرگ انسان‌سازی است، گفت: باید زیبایی‌های کربلا را به خوبی بازگو کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سنگری ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی فعالان دانشجویی با موضوع زیبایی‌شناسی در نهضت حسینی اظهار داشت: نسل امروز، نسلی پرسشگر بوده و با توضیح کوتاه قانع نمی‌شوند و دنبال جواب‌های دقیق و روشن است.

وی با تاکید بر اینکه متأسفانه نسل امروز در معرض شبهات، دروغ‌ها و تحریف‌های فراوانی قرار دارند و باید پاسخ‌های دقیق، عمیق و جامعی به آنها بدهیم، بیان داشت: نسل امروز با زیبایی‌های کربلا مواجه است اما متأسفانه تصویری که از کربلا در ذهن جوانان ترسیم شده واقعه ای تلخ، تار و درد انگیز است.مدرس پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در این راستا باید واقعه کربلا باز و الگوهای مناسبی به جوانان معرفی شود، تاکید داشت: زیبایی جزو فطرت انسان بوده و انسان موجودی است که زیبایی را دوست دارد بر همین اساس باید زیبایی‌های کربلا را به خوبی بازگو کرد تا جوانان شناخت کافی از عاشورا داشته باشند.

سنگری در ادامه با اشاره به اینکه گفتار، رفتار، روابط انسانی و خانوادگی، آرمان خواهی هدفگذاری از زیبایی‌های کربلا است، افزود: کربلا کلاس فشرده ایی است اما بیشتر از کربلا اشک گرفتیم و از تفکر و اندیشه در این واقعه غافل شدیم.

وی ابراز داشت: همتراز با طرح سوگ و مرثیه باید درس‌ها و آموزه‌های کربلا را طرح کنیم و از این عبرت‌گاه و دانشگاه بزرگ انسان‌سازی بیشتر بهره ببریم.مدرس پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان داستان هایی از واقعه عاشورا ابراز داشت: کربلا زیباترین اسوه است و چهره ها باید به عنوان یک اسوه در جامعه مطرح شوند.معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این جلسه عنوان داشت: این نشست با هدف ارتقا سطح بینش قشر فرهیخته فرهنگی دانشگاهی و آشنایی با شبهات عاشورا و طرح پرسش ها برگزار شده است.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم افلاکیان با تاکید بر اینکه آشنایی با مسائل عاشورا از ضرورت هایی بوده که باید به آن توجه کرد، ابراز داشت:مهمترین دستآورد این برنامه فرهنگی رسیدن به سیاست‌گذاری واحد برای یک حرکت واحد است.

وی در ادامه سخنانش به ضرورت آشنایی جوانان با نهضت عاشورا تاکید داشت و گفت: حرکت امام حسین(ع)، حرکت احساسی محض نبود که در ۱۰ روز محصور شود بلکه باید از این شخصیت به عنوان الگوی عظیم انسانی بهره برد.معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان داشت: باید بینش و مسیر راهبردی مناسبی برای زندگی دانشجویان ترسیم شود تا در آینده نیز هدف متعالی را در پیش گیرند.حجت الاسلام افلاکیان به برخی فعالیت های دفتر نهاد رهبری در دانشگاه اشاره کرد و گفت: حمایت از برنامه های فرهنگی، جهت دهی برنامه ها، نظارت و ارزشیابی نسبت به برنامه های فرهنگی و ارتقا علمی دانشجویان از جمله اهداف این نهاد است.گفتنی است این نشست تخصصی به صورت پرسش و پاسخ بین دانشجویان و اساتید برگزار شد. 



 



یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن