تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروز نهایی مذاکرات هسته‌ای ملت ایران است/ حمایت از سرمایه و کار ایرانی از نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پورمختار در نطق میان‌دستور:
پیروز نهایی مذاکرات هسته‌ای ملت ایران است/ حمایت از سرمایه و کار ایرانی از نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی است
رئیس کمیسیون اصل 90 ضمن تشکر از سخت کوشی تیم هسته‌ای ایران گفت: مذاکرات باید در چارچوب اهداف و خطوط ترسیمی نظام حرکت کند و در این راستا پیروزی نهایی از آن ملت ایران است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در جلسه علنی امروز یکشنبه 9 آذر در نطق میان‌دستور خود ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و مردم ایران اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام(ره) است و نیاز و ضرورت مدیریت امروز در عرصه‌های مختلف برخورداری از فرهنگ و تفکر بسیجی است همان گونه که این تفکر در هشت سال دفاع مقدس معجزه قرن را با مقاومت و پیروزی ملت ایران بر دشمنان رقم زد.
 
وی افزود: با پیوند ناگسستنی بین این تفکر با مدیریت جهادی لازم است همه مسئولان و کارگزاران مدیریت جهادی را برای گذراندن شرایط سخت کنونی و خلق حماسه دیگر در فرهنگ و عمل به اثبات برسانند.
 
رئیس کمیسیون اصل 90 با اشاره به آستانه سالگرد شهید مدرس و روز مجلس تصریح کرد: شهید مدرس با درک درست از ضرورت نظارت بر عملکرد مسئولین تمام همت خود را بر اجرای قانون و جلوگیری از انحراف آنان به کار بست و با کسب توفیقات بزرگ ماموریت الهی خود را در جایگاه نمایندگی ملت به خوبی ادا کرد.
 
وی اضافه کرد: امروز نیز تمرکز و نظارت و بررسی اجرای درست قوانین و صحت عمل دستگاه‌ها ضامن رسیدن به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب است و همکاران مجلس مسئولیت تاریخی دارند که به دور از شائبه‌های سیاسی منافع جناحی اهداف جزئی و محلی مدرس‌وار بدون نگرانی و واهمه از حرف و حدیث‌ها با شجاعت و منطقی اسلامی مقوله نظارت را دریابند.  
 
این نماینده مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفت: از سیاست‌ و تلاش‌های دولت در مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه مذاکرات و جدیت و سخت‌کوشی تیم هسته‌ای‌مان تشکر می‌کنم و امیدوارم با احساس پشتوانه حمایت مقام معظم رهبری مردم و نمایندگان بدون هیچ نگرانی از شکست احتمالی مذاکرات در چارچوب اهداف، سیاست‌ها و خطوط ترسیمی نظام حرکت کند که این پیروزی نهایی از آن ملت ایران است.  
 
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: از این که دولت به سرعت سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی را تهیه و مسئولیت هر یک از دستگاه‌ها را مشخص کرده است، تشکر می‌کنم و در انتظار برداشتن گام‌های عملی در این خصوص و به ویژه حمایت از تولید هستیم که ضرورت اصلاح در نظام سود بانکی، الزام بانک‌ها به سوق منابع تولید و برقراری تسهیلات علمی و عملی برای تولیدکنندگان احساس می‌شود.  
 
وی تاکید کرد: برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از تسهیلات می‌تواند اقتصاد را از رکود خارج و جریان امور را سرعت ببخشد.
 
وی با مورد خطاب قرار دادن متولیان فرهنگ در کشور اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و در راس آن‌ها شورای عالی انقلاب فرهنگی در گسترش فرهنگ اسلامی قرآنی و پیوند آن‌ها با فرهنگ و اقتصاد برای تشویق همگان به اشتغال مولد، وجدان کاری، ارتقای محصولات داخلی و جهادی شبانه‌روزی در همه عرصه‌های تولید مسئولیت تاریخی دارند و البته نظارت مجلس در این خصوص کارساز و مهم است.  
 
پورمختار با بیان این که یکی از ارکان سیاست‌ها ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی است اظهار داشت: لازمه توفیق در این مهم ورود سران قوا، نگاه به درون سازمان‌ها و اصلاح نابه سامانی‌های خود و برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسدین در هر موقعیتی است و در این راستا موضوع مهم حمایت از سرمایه و کار ایرانی همچنان از نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 
وی اضافه کرد: حمایت از محصولات داخلی در برابر واردات سیاست‌گذاری هدفمند و درست در این خصوص از سوی وزارتخانه اقتصاد و صنعت و معدن ضامن حمایت از کار ایرانی است و در این راستا حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد امنیت اقتصادی و روانی برای فعالان سالم اقتصادی ضرورت انکارناپذیر است که متاسفانه عملکرد برخی از دستگاه‌ها در این خصوص امنیت را سلب و زمینه خروج و عدم مشارکت آنان را فراهم کرده است.
 
پورمختار اضافه کرد: این مسائل در حالی است که حتی بعضی از اقدامات انجام گرفته به گونه‌ای است که حامیان سرمایه گذاری از خوف انگ و اتهام زدن احساس ناامنی می‌کنند لذا ضروری است مجلس در این راستا تصمیم قاطع و اساسی و مطابق با منویات مقام معظم رهبری اتخاذ کند.  
 
این نماینده مجلس در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و از مسئولان خواستار رسیدگی شد. 

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن