تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش از کودکان برای جاسوسی و اقدامات تروریستی سوء استفاده می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: داعش از کودکان برای جاسوسی و اقدامات تروریستی سوء استفاده می کند تهران - ایرنا - گروهک تروریستی داعش از کودکان ساله عراقی برای انجام ماموریت های جاسوسی و اقدامات تروریستی سوء استفاده می کند.


به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، همچنین کودکان مسلح در پست های بازرسی و چهارراه های شلوغ شهر موصل از سوی داعش به کار گماشته شده اند.
آنها بازوبندی بر بازوی چپ خود بسته اند که بر روی آن نوشته شده است: پلیس اسلامی "الشرطه الاسلامیه".
این کودکان قبل از شرکت در فعالیت های تروریستی و دیگر اقدامات در اردوگاههای شهر الرقه سوریه دوره های آموزش نظامی و دینی را سپری کرده اند. تعداد دیگری از این کودکان نیز به عنوان آشپز و نگهبان در مقرهای تروریست های داعش کار می کنند و یا به عنوان جاسوس از ساکنان مناطق مسکونی خود خبر جمع می کنند.
در تمامی مناطق تحت سلطه داعش، این گروهک تروریستی کودکان را برای نبرد بسیج کرده و صدها تن از آنان که ضعیف ترند نیز مورد سو استفاده جنسی قرار می گیرند.
بسیاری از فعالان حقوق بشر در شهر عین العرب (کوبانی) واقع در شمال سوریه که داعش هفته ها است در آن مقاومت می کند، می گویند کودکانی را در کنار جنگجویان تروریست مشاهده کرده اند.
"مصطفی بالی" فعال حقوق بشر می گوید: جنازه چهار نوجوان را دیده که دو تن از آنان کمتر از 14 سال داشتند و گفته می شود که عملیات انتحاری انجام داده اند.
از سوی دیگر، گروهک تروریستی داعش نام استان صلاح الدین عراق را به ولایت جنوب موصل تغییر نام داده است.
خاورم ** 1487/1275


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن