تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802945513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: حق فدراسیون فوتبال نباید بیشتر از بقیه فدراسیون‌ها باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گودرزی: حق فدراسیون فوتبال نباید بیشتر از بقیه فدراسیون‌ها باشد
وزیر ورزش و جوانان گفت: خزانه‌دار یکی از فدراسیون‌ها که از سیستم دولتی تغذیه می‌کند ضمن سفرهای خارجی متعدد و حق ماموریت‌های آنچنانی، رقم قابل توجهی را به عنوان حقوق و مزایا از فدراسیون دریافت می‌کرد.
کد خبر: ۴۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ - 30 November 2014


 وزیر ورزش و جوانان گفت: خزانه‌دار یکی از فدراسیون‌ها که از سیستم دولتی تغذیه می‌کند ضمن سفرهای خارجی متعدد و حق ماموریت‌های آنچنانی، رقم قابل توجهی را به عنوان حقوق و مزایا از فدراسیون دریافت می‌کرد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در پایان نشست هم اندیشی با سردبیران رسانه های گروهی گفت: نباید مبنای تحلیل ها براساس اخبار دروغ گذاشته شود. به عنوان مثال خیلی ها  از طریق همین رسانه ها گفتند مجمع و نتیجه انتخابات را ما تعیین می کنیم که دروغ بود ما هم اعلام کردیم اما هیچ رسانه ای بر روی تکذیبیه ما تمرکز نکرد و همان تحلیل های نادرست  منتشر شد.


وی تاکید کرد: من به شخصه هرگز برای توفیق هیچ کسی برای ریاست فدراسیون  یا انتخابات کمیته ملی المپیک تلاش نکردم که اگر می کردم آن فرد قطعا رای می آورد.


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حق فدراسیون فوتبال نباید بیشتر از بقیه فدراسیونها باشد گفت: من معتقدم پول حق پخش تلویزیونی به تنهایی حق آنها نبود، فدراسیون فوتبال ما با فدراسیون فوتبال انگلیس فرق دارد چرا که فدراسیون ما از دولت ارتزاق می کند، آیا این فدراسیون بابت حضور خود در ساختمان آزادی وجهی پرداخت می کند؟ آیا حق واقعی بازی در زمین های ورزشی را پرداخت کرده است؟


گودرزی با مهم خواندن مسئله نظارت به عملکرده زیرمجموعه های ورزشی کشور گفت: باید بابت آنچه را می دهیم مطالبه هم کنیم ، نظارت یعنی چه؟ من معتقدم نظارت و مراقبت بر فعالیت‌ها بدون قدرت و اختیار به فساد می انجامد. نفی تصدی گری، نفی همه اصول مدیریتی است و بنده به عنوان قوه ناظر، باید اختیار داشته باشم.


وزیر ورزش و جوانان در ادامه ضمن قدردانی  از رسانه ها به دلیل دلسوزی هایشان در حوزه ورزش افزود: امیدوارم دوستان مان تلاش کنند تا در برخی از روش ها به وحدت نظر برسیم . تقریبا رویکردهای مشترکی داریم اما شیوه های کاری ما متفاوت است.


او با تاکید بر این موضوع که به  هیچ عنوان در برابر رسانه ها قرار نمی گیرم، اضافه کرد: ممکن است گاها از برخی مطالب مکدر شوم اما در تقابل قرار نخواهم گرفت از طرفی هم می گویم که رسانه نباید ابزار دست مسئولان باشد.


گودرزی تلاش در جهت برگزاری مجامع انتخاباتی سالم را واقعیتی انکار ناپذیر در دوره خود دانست و اظهار داشت: باید وجوه ضعیف در انتخابات نیز مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان مثال کاندیدایی قول می دهد که پس از انتخابات از شغل قبلی خود استعفا دهد و اگر نداد حکم وی را تنفیذ نمی کنیم.
وزیر ورزش در خصوص قانون دو شغله ها گفت: نظر برخی نهادهای تصمیم گیر در خصوص فعالیت دوشغله ها متفاوت است و تکلیف ما هم بالطبع روشن نیست.


گودرزی درمورد اینکه من گفته ام نگرانی من از استیضاح نیست افزود: شما، رسانه ها باید از من پشتیبانی می کردید که شخص وزیر، برای اعمال قانون، پا به میدان گذاشته و از استیضاح نمی هراسد.


وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما نمی دانیم خصوصی  شدن دو تیم بزرگ پایتخت باعث  منتفع  شدن آنها خواهند شد یا اینکه به ضررشان  خواهد انجامید. هم اکنون وزیر اقتصاد و دارایی مسئول خصوصی سازی دو تیم است و باید از آنها توضیح بخواهیم.


گودرزی درباره رابطه مدیریتی وزارت و فدراسیون ها یادآور شد: فدراسیون ها در کلان و کلیت از منابع دولتی استفاده می کند اما می گویند فقط بر او نظارت کن. وقتی نظارت هم می کنیم می گویند استقلال نداریم. بنده در صدور حکم به افراد ناصالح به شدت مقاومت می کنم و این به معنی قهر کردن یا قطع ارتباط با فدراسیونی نیست.


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تاکنون برای  بررسی دارایی و داشته های فدراسیون‌ها استانداردی وجود نداشته، گفت: به عنوان مثال خزانه دار یکی از فدراسیون ها که از سیستم دولتی تغذیه می کند ضمن سفرهای خارجی متعدد و حق ماموریت‌های آن چنانی، رقم  قابل توجهی را به عنوان حقوق و مزایا از فدراسیون دریافت می کرده است.


او گفت: هزینه ها، حقوق و مزایای چند میلیونی بعضی از مدیران غیر قابل دفاع است و من اجازه نخواهم داد چنین اتفاقی رخ دهد.


گودرزی یکی از راهکارهای جلوگیری از فساد در ورزش را تغییر اساسنامه دانست و گفت: سازمان‌هایی که زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند باید از مجموعه قواعد وزارت ورزش و جوانان، تمکین کنند.


او در خصوص ارتباطش با رسانه های گروهی گفت : من می توانم از صبح تا شب خیلی از پشت پرده های ورزش  را به رسانه ها رونوشت کنم اما این موضوع منجر به هرج مرج خواهد شد. من معتقد به تعامل مسوولان این وزارتخانه با رسانه ها هستم اما باید این فضا بازسازی و پاکسازی شود.


وی در ادامه با بیان اینکه همه ما یک هدف مشترک داریم، افزود: با نشست‌های پی در پی می توانیم به وحدت نظر برسیم.


گودرزی در پاسخ به درخواست مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش برای  رد شکایات این وزارتخانه از برخی رسانه ها گفت: تاکنون 4 مورد شکایت داشته ایم که یک مورد آن را بخشیدم و سه مورد بعدی را هم خواهیم گذشت. به هرحال همه ما برابر آنچه در ورزش اتفاق می افتد مسئول هستیم ما در وزارتخانه و شما هم در رسانه ها.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن