تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805765398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس کانون راهبری تصمیمات کلان و نماد دموکراسی در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده اراک: مجلس کانون راهبری تصمیمات کلان و نماد دموکراسی در کشور است اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس کانون راهبری تصمیمات کلان و زیربنایی و نماد دموکراسی ، قانونگذاری و نظارت بر ارکان حکومتی است.


«حسن آصفری» عصر شنبه در آستانه روز مجلس شورای اسلامی (10 آذرماه) در گفت و گو با ایرنا افزود: مجلس شورای اسلامی به گفته امام راحل در راس همه امور است و با تصویب قوانین درست در حوزه داخلی و بین الملل یکی از پایه های مهم اقتدار ملی ، حاکمیت نظم و تسهیل گر توسعه در کشور است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تصویب قوانین کارآمد و صحیح، نقشه راه برای حل مشکلات و دغدغه ها و پاسخگویی موثر به محورها و ابعاد توسعه است بنابراین نگاه نمایندگان مجلس در تصویب قوانین باید فراملی باشد و از قشری نگری، تفکر جزیره ای و خرد نگری در امور باید پرهیز شود.
آصفری خاطرنشان کرد: یکی از تکالیف مهم خانه ملت نظارت بر حسن اجرای قوانین است و باید روند تصویب قوانین به گونه ای باشد که مجلس برای نظارت مستقیم توانمندی داشته و در دور تسلسل دستگاه های نظارتی در قوای دیگر گرفتار نیاید.
وی اظهار کرد: نظارت تامه مجلس تنها متوجه قوه مجریه نیست بلکه قوه قضاییه و سایر ارکان نظام نیز باید مشمول این تکلیف مهم و اساسی واقع شوند تا به شکوفایی کشور و تسهیل در امور کمک شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی مرجع مهم و اثرگذاری در بعد توافق ها و تعهدات ایران با سایر کشورها است و باید از ظرفیت های این رکن مهم نظام با کمک دولت در رفع موانع و ارتباطات بین المللی به خوبی بهره گرفته شود.
آصفری اظهار کرد: تعامل هدفمند دولت و مجلس شورای اسلامی مساله ای حساس و مهم است و نباید این تعامل به صورت تشریفاتی و روی کاغذ باشد بلکه بایستی با جلسات دوجانبه راهبردی قوای مقننه و مجریه به غنوان دو بال نظام عمل کنند و برای گره گشایی از مشکلات و تسهیل امور بکوشند.
وی گفت: خروجی جلسات دوجانبه دولت و مجلس باید راهکارهای اساسی و کارشناسی در حل مشکلاتی چون رکود اقتصادی، بیکاری، کم کردن تورم، بهبود مناسبات اخلاقی و فرهنگی و معیشت و زیست مردم متجلی شود.
نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهید مدرس به فرموده امام راحل مصداق تمام نمای ویژگیهای یک نماینده دلسوز و مکتبی را داشت و امروز نیاز است که راه و افکار شهید مدرس به عنوان گفتمان مجلسیان نهادینه شود و منتخبین مردم با مایه گذاشتن از خود برای مردم و در راه حل مشکلات مردم به صورت ریشه ای و علمی گام بردارند.
آصفری در خصوص عملکرد مجلس نهم گفت: با وجود تمامی تنگناها، تحریم و مشکلات متعدد در مسیر تصویب قوانین ، مجلس نهم حداکثر توان خود را برای ریل گذاری موثر کشور در اهداف توسعه ای و کمک کارشناسی، حمایتی و قانونگذاری به دولت و سایر ارکان نظام به کار گرفته است.
وی تصویب برنامه نظام تحول سلامت دولت، قوانین مالیاتی، خروج از رکود تورمی و قوانین کاربردی و موثر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را تنها گوشه ای از تلاش مجلس در کنار سایر ارکان نظام در تعالی و اقتدار کشور عنوان کرد.
560/ 1539


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن