تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803909484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی از مصادیق تحمیل ناامنی به جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمدی در مراسم گرامیداشت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین: سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی از مصادیق تحمیل ناامنی به جهان است تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر امور خارجه گفت: سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و ترویج گفتمان افراط گرایی دینی از جانب این رژیم، از مصادیق تحمیل ناامنی به منطقه و جهان است.


به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، «مرتضی سرمدی» در مراسم گرامیداشت «روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین» مساله فلسطین را مهمترین معضل حل نشده بین المللی طی 6 دهه گذشته قلمداد کرد و گفت: این معضل به دلیل رویکردهای مبتنی بر استانداردهای دوگانه جامعه جهانی نسبت به حقوق مشروع و مسلم ملت فلسطین و مشروعیت بخشی به اشغالگری و تداوم نقض فاحش قواعد شناخته شده حقوق بین الملل و اصول و مبانی حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بی پناه، همچنان حل نشده باقی مانده است.
وی که ریاست مراسم گرامیداشت «روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین» را به عهده داشت افزود: اتفاقات اخیر در قدس و تداوم اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس و تلاش های هدفمند برای تغییر هویت تاریخی و تمدنی این شهر از جمله هتک حرمت مسجد الاقصی و طراحی کوچ اجباری ساکنان غیر یهودی آن، قطعا نتایج ویرانگری برای صلح و امنیت جهانی به بار خواهد آورد.
سرمدی مصوبه کابینه رژیم صهیونیستی در شناسایی سرزمین های اشغالی به عنوان دولت یهودی را متضمن نقض آشکار حقوق مردم فلسطین به عنوان صاحبان تاریخی این سرزمین برشمرد و ضمن اشاره به لزوم همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و استیفای حقوق کامل آن ها، این اقدام رژیم اسرائیل را در تناقض بنیادین با ادعای دروغین دموکراتیک بودن آن دانست.
«صلاح زواوی» سفیر دولت فلسطین در ایران نیز در این مراسم ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران به خاطر ایستادگی دائمی در کنار ملت فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه طی جنگ اخیر در غزه را محکوم کرد.
در این همایش که با حضور بیش از 40 سفیر و نماینده سیاسی کشورهای خارجی در تهران برگزار شد، سفیر فلسطین با اشاره به کشته شدن بیش از 2 هزار فلسطینی، یتیم شدن بیش از هزار و پانصد کودک، مجروحیت بیش از 11 هزار نفر و بی خانمان شدن نزدیک به نیم میلیون فلسطینی ساکن غزه در جنگ اخیر و ویران شدن زیر ساخت­ ها در این بخش از فلسطین، این حقایق را تنها گوشه ای از رنج هایی دانست که ملت فلسطین از تجاوزگری رژیم صهیونیستی متحمل می شود.
مراسم گرامیداشت «روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین» با همکاری سفارت فلسطین و نمایندگی سازمان ملل در تهران و با حضور سفرای خارجی و نهادها و تشکل های فعال در دفاع از حقوق ملت فلسطین، در «دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه» برگزار شد.
سیام(1)**9189**1449


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن