تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803132578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بياني: ملي‌پوشان ما فوتبال زده شده‎اند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بياني: ملي‌پوشان ما فوتبال زده شده‎اند
شاهرخ بياني مربي استقلال که از انتقادها عليه امير قلعه‌نويي خيلي عصباني است، با اشاره به اينکه استقلال روي اشتباهات فردي گل مي‌ خورد معتقد است که نبايد سرمربي را مورد خطاب قرار داد.
به گزارش نامه نیوز ، بیانی گفت: متاسفانه ملی‌پوشان ما فوتبال زده شدند و حالا شاهد آن هستیم که آنها از لحاظ بدنی آمادگی لازم را ندارند.


غرض ورزی علیه قلعه‌نویی
بعضی ها انتقادهایی علیه قلعه‌نویی می‌ کنند که مشخص است غرض ورزی دارند، چرا که هیچ وقت نمی‌گویند تیم امیر قلعه‌نویی همیشه جلو بوده و روی اشتباهات فردی در چند بازی اخیر گل خورده. این دیگر به مربی ربطی ندارد. اما بعضی ها فقط به دنبال غرض ورزی خودشان هستند. اگر ما روی اشتباه تاکتیکی گل می‌ خوردیم انتقاد آنها درست بود اما نه زمانی که اشتباهات فردی باعث شده نتیجه تغییر کند.


اگر تیم‌ملی نبود، استقلال صدرنشین بود
بعضی از پیشکسوتان متاسفانه دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. نباید این تیم را شخصی بدانیم، من فکر می‌ کنم اگر تیم‌ملی نبود استقلال همه تیم ها را می‌ برد. این بی انصافی است که بخواهیم پرافتخارترین مربی لیگ‌برتر (قلعه‌نویی) را با چند نتیجه زیرسوال ببریم. خود آن آدم ها یعنی بازیکنانی که مقصر بودند، بعد از بازی هم از مردم عذرخواهی کردند. دیگر مربی که مقصر نیست. قبل از بازی می‌ آییم به آنها نقطه قوت و ضعف حریف را می‌ گوییم و اینکه در شرایط زمین باید چطور کار کنند اما بازیکنان ما تمرکز لازم را ندارند.


بعد از باخت ذوب‌آهن همه گریه کردند
الان یک بچه هم می‌ داند مقصر کی هست و چی هست. تیمی که 20 دقیقه در زمین ذوب‌آهن 2 تا گل می‌ زند که کمتر تیمی می‌ تواند این کار را انجام دهد، بعد ما می‌ آییم از مربی اش انتقاد می‌ کنیم! من قبول دارم که فشار روی بازیکنان زیاد است نمی‌ گویم که نیست؛ بعد از بازی با ذوب‌آهن هم همه بازیکنان هم گریه می‌ کردند که واقعا حیف شد. اما من و امیر قلعه‌نویی قبل از بازی گفته بودیم که همه تلاشتان را بکنید که بعد از بازی به این چراها و نشدها نرسیم. ما هنوز هم چیزی را از دست ندادیم و جزو تیم های بالای جدول هستیم و با برد راه‌آهن شرایطمان تغییر خواهد کرد.


تغییر کادرفنی درست نیست
متاسفانه این روزها در فوتبال ما بحث شوک وارد کردن به تیم و تغییر کادرفنی خیلی زود مطرح می‌ شود اما این روزها مربیانی که از میانه فصل تیم را به دست می‌ گیرند مد شده که می‌ گویند چون ما تیم را نبستیم نباید از ما توقعی داشته باشید. برای همین هم کادرفنی فعلی باید بماند و کار کند. مطمئن باشید که ما استقلال را با همین بضاعت قهرمان می‌ کنیم. ما در نیم فصل دوم 14، 15 بازی داریم تا بتوانیم همه نتایج بد نیم فصل اول را جبران کنیم و کاری کنیم که هواداران این نتایج را فراموش کنند.


تیموریان اهل کم کاری نیست
من این حرف را قبول ندارم که می‌ گویند تیموریان به خاطر پول یا هر مساله دیگری برای استقلال بازی نکرد چون بازیکنان ما امسال همه پولشان را گرفتند. شرایط امسال با سال های گذشته فرق می‌ کند. هیات مدیره همه تلاش هایشان را کرده اند تا بازیکنان بین 30 تا 40 درصد مبلغ قراردادهایشان را بگیرند و کسانی که در راس کار هستند اجازه نمی‌ دهند که حق کسی خورده شود. آندو همه آدمی نیست که دلش با تیم نباشد. روی او فشار زیاد بوده، مشکلاتی داشته که آمادگی بدنی جزو آن بوده.


ملی‌پوشان فوتبال زده شدند
من فکر می‌ کنم بدن بازیکنان ملی‌پوش بعد از جام‌جهانی دچار افت شده، ملی‌پوشان ما فوتبال زده شدند. تمام تیم های دنیا بعد از جام‌جهانی به بازیکنانشان می‌ گویند 2 ماه برو برای خود استراحت و ریکاوری کن و دنبال توپ نباش. اما ما بعد از جام‌جهانی بلافاصله بازیکنان را به لیگ‌برتر آوردیم. خب، این بازی ها برای آنها کوچک است و شرایط بدنی شان هم برنگشته پس ما چه توقعی از آنها داریم.


استقلالی ها تمرکز ندارند
من این حرف را قبول ندارم که می‌ گویند استقلال مشکل بدنسازی دارد. بیشتر مشکل ما گل خوردن در دقایق پایانی است. تیمی که 120 دقیقه جنگنده در زمین حریف دعوا می‌ کند، مشکل بدنی ندارد. شما حساب کنید بعد از بازی سنگین با پرسپولیس ما بدون این استراحت کنیم ظرف سه، چهار روز آمدیم اصفهان و بازی کردیم. مگر بازیکنان ما چه هستند که بتوانند این فشردگی و سنگینی را تحمل کنند. من قبول ندارم که مشکل بدنی داریم اما شما بگویید بازیکنان استقلال در زمین تمرکز ندارند، من کاملا با شما موافقم.


منبع: ورزش سه


۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن