تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران در هفته جاری هوایی تقریبا سالم پیش رو دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران در هفته جاری هوایی تقریبا سالم پیش رو دارد تهران - ایرنا - مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو گفت: با ورود سامانه جوی ناپایدار جدید به داخل کشور، انتظارداریم هوای تهران در هفته جاری تقریبا در شرایط سالم باقی بماند.


مجید آزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار کرد: سیستمی که از هفته گذشته از غرب وارد کشور شده بود امروز از شرق خارج می شود، اما اواخر یکشنبه یا اوایل دوشنبه سامانه جدید دیگری از شمال غرب وارد کشور می شود که جو ناپایداری برای کشور به همراه خواهد داشت.
وی افزود: این سامانه ارتفاعات شمال تهران و زنجان را در بر می گیرد و به علت نفوذ آن به ارتفاعات تهران هوا ناپایدار و آلودگی ها پراکنده خواهند شد از این رو انتظار داریم به علت ناپایداری جوی، هوای تهران در هفته جاری بیشتر در شرایط سالم قرار گیرد.
آزادی تاکید کرد: البته فصل پاییز زمان مناسبی برای انباشت آلودگی هوا در تهران است که امیدواریم با ورود این سامانه و همکاری شهروندان هوا در شرایط سالم باقی بماند.
وی افزود: این سامانه روز سه شنبه استان های گیلان ، مازندران و خراسان شمالی را تحت تاثیر قرار می دهد و عصر روز سه شنبه از شدت آن کاسته می شد به طوری که فقط در شمال شرق کشور در استان های خراسان شمالی و گلستان حضور خواهد داشت و چهارشنبه از کشور خارج می شود.
آزادی با بیان اینکه این سامانه از نظر میزان بارش قدرت زیادی ندارد گفت: خوشختانه میزان بارندگی از اول مهر تاکنون در تهران بسیار مناسب بوده است.
وی گفت: آمارها نشان می دهد استان تهران از ابتدای مهرماه تاکنون 56.1 دهم میلیمتر بارندگی داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 49 میلیمتر بوده ؛ 17 میلیمتر افزایش داشته است، همچنین نسبت به میانگین مدت مشابه طولانی مدت ( 30 ساله ) که 54.7 دهم میلمیتر بوده است نیز افزایش داشته است.
همچنین شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای تهران در تا 8 صبح در شرایط پاک اعلام کرده بود.
علمی ( 4 ) **9014**1440


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن