تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803203924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه تحول نظام سلامت به عنوان يك اولويت مورد حمايت وزارت بهداشت و دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۴ب.ظ)
برنامه تحول نظام سلامت به عنوان يك اولويت مورد حمايت وزارت بهداشت و دولت است مدير مركز اطلاع رساني و روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: طرح تحول نظام سلامت امروز ديگر يك طرح نيست بلكه برنامه اي است كه به عنوان اولويت مورد حمايت كامل وزارت بهداشت و دولت محترم قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس بحريني افزود: اگر چه در ابتداي برنامه برخي از نگراني‌ها وجود داشت و گوشه و كنار از برخي افراد و شخصيت‌ها شنيده مي شد كه اين برنامه موقتي است و آن هم مانند برخي از ديگر برنامه‌ها ابتر خواهد ماند و به دليل نياز به حمايت مالي بجائي نخواهد رسيد اما خوشبختانه نه تنها چنين نشد بلكه به دنبال اجراي گام اول، برنامه تحول نظام سلامت در بخش بهداشت نيز آغاز شد.
وي اضافه كرد: و به دنبال آن شاهد ابلاغ و اجراي گام‌هاي دوم و سوم و چهارم نظام سلامت بوديم و معاون برنامه ريزي دولت و نمايندگان مجلس و وزراء ‌مختلف دولت، ‌ائمه جمعه،‌ا عضاي كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي و همه مسوولان دولتي از اين برنامه حمايت و بر استمرار آن در سال‌هاي آينده تاكيد دارند.
بحريني گفت: خوشبختانه بسته ارتقاء‌كيفيت خدمات بيماران مبتلا به سرطان و بيماري‌هاي صعب العلاج نيز در قالب اين برنامه اجرايي شد و قرار است در اين بسته درمان بيماران محروم و بي بضاعت رايگان شود و بيماران سرطاني خدمات خود را در بيمارستان‌ها دريافت كنند و رنجي از دوش اين بيماران بر داشته شود.
وي تصريح كرد: آنچه مهم است رضايت مردم در اجراي اين برنامه است اما رضايت ارائه دهندگان خدمات نيز به ارتقاء كيفيت و اجراي برنامه قطعا كمك خواهد نمود.
مدير مركز اطلاع رساني و روابط عمومي اين دانشگاه گفت: همچنين به نظر مي‌رسد تنها نگراني كنوني از اجراي اين برنامه در خصوص نحوه پرداخت ها به كاركنان شاغل در مراكز درماني دولتي است كه اين امر باعث گرديده اختلاف درآمد گروهي از ارائه دهندگان خدمات با درآمد گروهي ديگر به نحو چشمگيري تفاوت پيدا كند و ساير اعضاء‌ كادر درماني و كاركنان اداري و ستادي دانشگاه، ‌پرستاران، بهياران و نيروهاي خدماتي و سايرين احساس كنند كه علي رغم اين كه كار ارائه خدمات و توقعات از آنها افزايش پيدا كرده است و بايد خدمات را با كيفيت بالاتري ارائه نمايند اما توجه كمتري به حقوق و مزاياي آنان در اين برنامه شده باشد و اين امر موجب بي انگيزگي آنان گردد.
بحريني اظهار اميدواري كرد: همه كاركنان دانشگاه‌ها در اين برنامه بصورت عادلانه تري مورد توجه واقع شوند .
به گفته وي، ‌امروزه وزير بهداشت به عنوان يك وزير مردمي و محبوب و جهادي در آحاد جامعه شناخته شده است و مردم و مسوولين هر كجا سخني از بهداشت و درمان و سلامت مطرح مي‌گردد، سپاسگزار تلاش هاي ايشان و پرسنل پر تلاش اين وزاتخانه هستند.
بحريني در پايان اظهار داشت: اميدواريم با درايت و تلاش‌هاي ايشان و تلاش روساي دانشگاه‌ها و مراكز درماني و بهداشتي و حمايت دولت محترم اين برنامه به نحو مطلوب استمرار يابد و خدمات سلامت به نحو مطلوب به مردم ارائه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن