تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802982041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ورامین در مجلس:تیم مذاکره کننده هسته ای نیازمند حمایت همه جانبه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ورامین در مجلس:تیم مذاکره کننده هسته ای نیازمند حمایت همه جانبه است تهران-ایرنا- نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران وظیفه و تکلیف سنگینی برعهده دارد و البته نیازمند حمایت همه جانبه است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سید حسین نقوی حسینی» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهدای مظلوم بسیجی که بی نام و گمنام و بی ادعا جان دادند تا ملت ایران جان بگیرد، اظهارداشت: فرهنگ بسیجی و رویکرد ایثار و خدمت تنها راه گذر از موانع دشمنی ها و کارشنکنی های جهان سلطه است.
وی افزود: اعتماد به ظرفیت های درونی به ویژه باور به جوانان پرشور و متدین و دانشمند ایران می تواند قدرت درونی و اقتصاد مقاومتی را به سرانجام برساند.
وی ادامه داد: چشم داشتن به مرحمت دشمنان قسم خورده و قدرت های سلطه گر از جمله آمریکای عهدشکن، خودبرتربین و زورگو با عقل و تدبیر مغایرت دارد.
نماینده مردم ورامین در مجلس یادآور شد: آمریکا و همپیمانان جهانی و منطقه ای آن با فعالیت هسته ای، حقوق بشر، آزادی، ادعای مشابه مشکلی ندارند آنان با جمهوری اسلامی ایران، مکتب اهل بیت (ع) ، خیمه امام حسین (ع) و علم حضرت ابوالفضل(ع) مشکل دارند.
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: مشکل نظام سلطه و به ویژه آمریکا این است که جمهوری اسلامی ایران صاحب سبک است. سبکی که آرام، آرام می رود تا بساط استکبار، سلطه گری ظلم و بی عدالتی آمریکا و قدرت های سلطه گر را برچیند.
وی یادآور شد: سبکی که با محوریت ولایت فقیه، مردم سالاری دینی را به عنوان الگوی جدیدی از حکومت به دنیا معرفی کرده است به همین دلیل مذاکرات هسته ای مهم است.
وی افزود: مذاکرات هسته ای صحنه رویارویی این دو سبک است و مقابله دنیای سلطه به رهبری آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران است، شعاع و دامنه اثرگذاری مذاکرات را نباید به سطح حداقلی آن کاهش داد، بنابراین تیم مذاکره کننده باید بداند که رسالت و تکلیف سنگینی برعهده دارد و البته نیازمند حمایت همه جانبه نیز است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم همچنین گفت: پیروزی در این رویارویی برای ملت و کشور و نظام، پیروزی سبک و روش مردم سالاری دینی و حقانیت ملت ایران است وگرنه امام امت امیدی به دشمن عهدشکن ندارد.
نقوی حسینی با بیان این که ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی آمریکا از سوی تیم مذاکره کننده مورد حمایت ملت خواهد بود، یادآور شد: امام امت راه حل پیروزی را اعتماد به قدرت درونی و اقتصاد مقاومتی می داند و در این مسیر دولت و مجلس و سایر قوا و جریانات سیاسی مسوولیتی سنگین دارند و البته مسوولیت دولت سنگین تر است.
وی ادامه داد: سایه رکود، تورم و بحران اشتغال بر اقتصاد و صنعت کشور سنگینی می کند و با شعار و ارقام ساختگی هم حل نمی شود بلکه نیازمند همت بیشتر دولت و دستگاه های اجرایی است و در این مسیر سخت و دشوار دولت با سه تهدید روبرو است.
این خبر تکمیل می شود.
سیام**1058**1336


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن