تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف از ترویج شیعه بی هویت در شبکه های انگلیسی،سست کردن اعتقادات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در گفتگو با پانا: هدف از ترویج شیعه بی هویت در شبکه های انگلیسی،سست کردن اعتقادات است خبرگزاری پانا:جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروزه شبکه های تلویزیونی انگلیس به ترویج شیعه بی هویت و ترویج فرهنگ قمه زنی دامن می زند و تبلیغات گسترده ای در این مورد انجام می دهد تا ایمان و اعتقادات ما مسلمانان را سست کند.
۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر ساعت 11:06



 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: در مقطعی از تاریخ این کشور، انقلابی رخ داد که سرویس های بزرگ جاسوسی دنیا هم نتوانستند ظهور و بروز آن را تشخیص دهند.
وی افزود: با پیروزی انقلاب دشمنان ترفندهای خود را به کار بستند تا با آن مقابله کنند که یکی از توطئه ها و تهدیداتی که دشمنان انقلاب، آن زمان برای کشور ما ترسیم کردند، جنگ نابرابر و تحمیلی هشت سال دفاع مقدس بود.
وی اظهار کرد: ما در این جنگ دفاعی را آغاز کردیم که در تاریخ جهان ثبت شد و دشمن با همه امکانات دنیا که در اختیارش گذاشته بودند و همه جانبه حمایت می کردند، به جنگ علیه ما پرداخت و در مقابل ما قرار گرفت.
حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با دست خالی وارد میدان جنگ شد و نهراسید، اذعان کرد: هیچکس نمی تواند منکر حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و ایثارگری های جوانان غیور این مملکت باشد، اگر این شهدا در کربلا بودند امام حسین(ع) را تنها نمی گذاشتند.
وی ترویج شیعه بی هویت در شبکه های انگلیسی را بی ارزش خواند و تاکید کرد: امروزه شبکه های تلویزیونی انگلیس به ترویج شیعه بی هویت و ترویج فرهنگ قمه زنی دامن می زند و تبلیغات گسترده ای در این مورد انجام می دهد تا ایمان و اعتقادات ما مسلمانان را سست کند.
سرایی افزود: آنها می دانند که این شیعه علی(ع) پشتوانه ای به نام عاشورا دارد و تا این پشتوانه است نمی توانند بر اعتقادات ما رخنه کنند و می گویند که اینها حسین(ع) را دارند و این ملاک اصلی ماست.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن