تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819611724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت امروز کشور هدیه بزرگ بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا: امنیت امروز کشور هدیه بزرگ بسیج است خبرگزاری پانا:مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا، بسیج را ثمره ارزشمند جمهوری اسلامی و یادگار امام خمینی(ره) دانست و گفت: امنیت امروز کشور هدیه بزرگ بسیج است.
۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر ساعت 10:48



به گزارش خبرگزاری پانا، سیدصفر قائمی در همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی میانه با اشاره به نقش بسیج در حوزه های مختلف،افزود: رویکرد بسیج در حوزه اقتصادی، شناسایی حوزه های فشار خارجی و مردمی کردن اقتصاد است.
وی بر لزوم استقلال اقتصادی کشور و تحقق رهبر فرزانه انقلاب تاکید و استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها، تکیه بر روح خود باوری و خود اتکایی و اصلاح مدیریت مصرف را از اصلی ترین الویت های بسیج سازندگی برشمرد.
قائمی با توجه به بحث ریشه کنی بی سوادی در جامعه و کمک به اقشار محروم و نیازمند، اظهار کرد:در سال جاری(سال93) به شش هزار نفر در سطح استان آموزش های گوناگونی در حوزه تولید و سازندگی ارائه شده است.
وی متکی بودن به درآمدهای نفتی را عامل اصلی واردات و کاهش نقدینگی و تورم در کشور دانست و خاطرنشان کرد: گام برداشتن برای تولید ملی و حمایت از تولید کنندگان و کارگاه های زود بازده از اصلی ترین برنامه های بسیج سازندگی است.
فرمانده سپاه میانه نیز در ابتدای این همایش با اشاره بر نقش مؤثر بسیج در محرومیت زدایی و توسعه کشور، هشدار داد: استکبار جهانی با برنامه ریزی دقیق، تلاش دارد تا پایه های اقتصادی کشور را هدف بگیرد.
عبدالحسین ایمانی با بیان این موضوع که ایجاد وابستگی و ورود به بازار مصرف توطئه ی امروز دشمنان است، تصریح کرد: اگر سیاست های رهبر فرزانه انقلاب سر لوحه همه برنامه ها قرار گیرد، می توان شاهد افزایش تولیدات داخلی و برپایی عدالت در جامعه بود.
در پایان این همایش از تولیدکنندگان موفق بسیجی با اهدای جوایزی از سوی بسیج سازندگی سپاه میانه تجلیل شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن