تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قصرشیرین: دشمنان توان مقابله با نظام اسلامی را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه قصرشیرین: دشمنان توان مقابله با نظام اسلامی را ندارند قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: دشمنان و بدخواهان توان مقابله با نظام اسلامی را که برگرفته از حکومت حضرت محمد (ص) است، ‍ ندارند.


به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "علی ملکی" در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 5+1 افزود: نظام اسلامی ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد.
وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران دستیابی به فناوری صلح آمیز دانش هسته ای را حق مسلم خود می داند و هیچگاه حاضر نخواهد شد که ذره ای از اهداف خود در این بخش عقب نشینی کند.
وی تصریح کرد: حکومت اسلامی ایران بر پایه حکومت مردم سالاری دینی بنا نهاده شده و ملت ایران نیز در سایه ولایت فقیه به پیشرفت های عظیمی دست یافته است.
وی گفت: امت همیشه بیدار ایران اسلامی همواره به آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار خواهند بود.
امام جمعه قصرشیرین بیان کرد: آمریکا و همپیمانانش در طول برپایی مذاکرات با سران برخی کشورهای عرب منطقه در تماس بود و نظرات آنان را در ارتباط با روند و نحوه مذاکرات جویا می شد.
حجت الاسلام ملکی گفت: آمریکا و همپیمانانش در حالی خود را مدعی حقوق بشر و طرفدار دموکراسی می دانند که هیچ توجهی به اعتراض های مردمی که در کشورشان برگزار می شود، ندارند.
وی افزود: آمریکا و دنیای استکبار در ظلم و جنایت غرق شده اند و به لطف خدواند متعال نیز نابودی آنان نزدیک است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: قوانین نظام اسلامی برگرفته از آیات نورانی قرآن کریم است و زندگی کردن در چنین نظامی مایه فخر و مباهات است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه قانون و مدار انسانیت؛ عدالت و یکسان بودن همه انسان ها بنا نهاده شده و قانون جمهوری اسلامی نیز براساس اعتقاد به پروردگار و تقوی الهی و قوانین رسول خداست.
به گفته حجت الاسلام ملکی، زندگی کردن در نظام اسلامی یک افتخار بزرگ محسوب می شود و باید قدر این نظام الهی را بیش از پیش دانست.ک/2
2501/567


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن