تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803317035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آفاق: هفت الماسی ها در لیگ تکواندو شرکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "چند پدیده در لیگ امسال معرفی شدند؟"
آفاق: هفت الماسی ها در لیگ تکواندو شرکت کنند
ملی پوش پتروشیمی بندرامام با اشاره به خطاهای خطرناک بازیکنان هفت الماس قزوین گفت: این بسکتبال نیست، تکواندو است. بازیکنان هفت الماس با این شکل بازی در لیگ تکواندو شرکت کنند.
حامد آفاق ملی پوش پتروشیمی بندرامام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به تفاوت شرایط قزوین با سایر شهرها اشاره کرد: داوران در بازی ما با هفت الماس واقعا بد سوت زدند و حداقل چهار خطای عمد روی من را نگرفتند. به خصوص در ثانیه آخر که بدون شک علاوه بر گلی که زدم، خطا هم صورت گرفت اما جرأت نکردند سوت بزنند.

وی افزود: بازیکن حریف از دور با سرعت 100 کیلومتر به سمت من آمد و حرکتش 100 درصد خطا بود اما شهمیرزادی داور مسابقه به من گفت که حواسش نبوده است. بازیکن 17 ساله هم به صمد نیکخواه فحش های خانوادگی داد که اگر من هم جای او بودم همان حرکت را انجام می دادم. 

خطاهای هفت الماس در فوتبال کارت قرمز دارد

آفاق تاکید کرد: این بسکتبال نیست، تکواندو است. هفت الماسی ها اگر می خواهند به این شکل کار کنند در لیگ تکواندو شرکت کنند. خطاهایی که بازیکنان آنها می کنند اگر در بازی فوتبال باشد حتی اقدام آن هم کارت قرمز دارد. گاهی از راه دور تکل می زنند. از این حرف ها قصد و غرضی هم ندارم بلکه برخی خطاهای آنها واقعا خطرناک است.

وی ادامه داد: هفت الماس جوی را به راه انداخته است که داوران جرأت سوت زدن در خانه این تیم را ندارند. من فکر می کردم تیم دانشگاه آزاد هم دو هفته قبل در قزوین بد بازی کرده است اما دیروز دلیل باخت این تیم را هم فهمیدم. داورانی که برای بازی های قزوین می گذارند واقعا ضعیف عمل می کنند.

مصاحبه می کنند که تیم چند میلیاردی را شکست دادیم

آفاق تاکید کرد: بعد از تمام این اتفاقات اگر هم ببازیم مصاحبه می کنند که تیم چند میلیاردی با 2 امتیاز شکست خورد. من هم جای مربی آنها باشم چنین مصاحبه هایی انجام می دهم اما سوالم این است که چرا در تهران مقابل مهرام با 20 امتیاز شکست خوردند؟ در بازی با مهرام 40 خطا از این تیم ثبت شده بود چون داوران درست عمل کردند. 

وی اضافه کرد: اگر 3 داور خارجی برای این بازی در نظر بگیرند مطمئنم در نیمه اول 5 بازیکن هفت الماس 5 خطایی می شوند. نباید به این دلیل که تیمی کم هزینه کرده و دلسوزی شود. خطا در هر حالتی خطا است. بازی با هفت الماس در چنین شرایطی نزدیک می شود. 

سیاست پتروشیمی بود که دیر قرارداد بستم

آفاق از دلیل دیر قرارداد بستن در ابتدای فصل گفت: در ابتدای فصل سیاست باشگاه این بود که قرارداد من دیر امضاء شود. به من گفتند روز آخر قرارداد می بندیم و من هم هر چه باشگاه بگوید را قبول می کنم.

ملی پوش پتروشیمی که سال قبل به کسالت بار بودن فصل عادی لیگ اعتراض داشت در پاسخ به اینکه آیا لیگ امسال با شکل جدید جذابتر شده است؟ تاکید کرد: اتفاقا اوضاع با لیگ ملی بدتر شد. سوالم این است که با لیگ ملی که شروع کرده ایم، چند بازیکن پدیده از جوانترها معرفی شد؟ امسال هم نفرات قبلی مثل آرمان زنگنه و بهنام یخچالی مطرح هستند. تنها اتفاقی که رخ می دهد این است که یک فصل را بازی می کنیم، همه چیز به صفر می رسد و باز فصل دیگری را در دل یک فصل شروع می کنیم.

جوانان فعلی چه کسی را دفاع کنند؟

وی با اشاره به برنامه فشرده ملی پوشان در هر سال افزود: این نوع لیگ به جز خستگی و آسیب دیدگی هیچ فایده دیگری ندارد. جذابیت لیگ هم به این بود که بازیکن خارجی بیاید. من 6 یا 7 سال در تیم صباباتری بازی می کردم. در آن زمان مجبور به دفاع مقابل بازیکنان خارجی خوب مثل مدیسون و آندری پیتس بودیم اما جوانان فعلی چه کسی را دفاع کنند که انگیزه زیادی داشته باشند؟   

محمود مشحون تاکید داشت که با اصرار ملی پوشانی مثل نیکخواه و حدادی وارد انتخابات ریاست فدراسیون شده است. آفاق در پاسخ به اینکه آیا ملی پوشان حامی مشحون هستند؟ تاکید کرد: من که حرفی نزده بودم و در حدی نیستم که در مورد انتخابات نظر بدهم. تنها امیدوارم هر کسی که به نفع بسکتبال است، انتخاب شود. بسکتبال احتیاج دارد که به سال های قبل برگردد. ما چیزی از والیبال کم نداریم و پتانسیل ها هم زیاد است. فردی که انتخاب می شود باید انگیزه لازم را ایجاد کند تا بسکتبال هم به آن سطح نزدیک شود. در آن زمان حتی اگر ما هم نباشیم، افتخار بسکتبال ایران برای همه است.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن