تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820254994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفیت پایین مسابقات،خنده های تماشاگران و بازدید بدنی خبرنگاران و عکاسان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روز اول لیگ جهانی کشتی کیفیت پایین مسابقات،خنده های تماشاگران و بازدید بدنی خبرنگاران و عکاسان ساری – ایرنا – بر خلاف وعده مسولان برگزاری اولین لیگ جهانی کشتی آزاد جهان ، برگزاری این رقابت ها دارای پوشش تصویری کاملی نیست و حتی شبکه استانی مازندران نیز تمام کشتی ها را برای علاقمندان به این رشته ورزشی پخش نمی کند .


به گزارش خبرنگار ایرنا مرکز ساری ، از مدت ها قبل که موضوع بسیار مهم کوچک بودن سالن محل برگزاری رقابت های کشتی لیگ باشگاه های جهان در جویبار به دغدغه اصلی فدراسیون نشینان و رسانه ها تبدیل شده بود ، مسوولان برگزاری این مسابقات وعده پخش کامل این مسابقات از شبکه های تلویزیونی و به خصوص شبکه استانی را داده بودند .
عرضه بلیط 30 و 50 هزار تومانی برای این رقابت ها نیز یکی از شگردهای مسوولین برگزاری برای نیامدن مردم ورزش دوست به سالن محل برگزاری مسابقه بود .
این شیوه اگر چه به خوبی پاسخ داد و بر خلاف دفعات گذشته ، خبری از ازدحام فراوان و پرشور کشتی دوستان مازندرانی و به خصوص جویباری نبود اما باز هم تعداد زیادی از این علاقمندان پشت در سالن محل برگزاری مسابقه ماندند و راهی برای تماشای کشتی ها در سالن نیافتند .
از طرف دیگر در سالن محل برگزاری مسابقه نیز سکوهای خالی فراوانی وجود داشت و این خلوتی در کنار شلوغی بیرون سالن فقط می تواند یک پیام داشته باشد و آن هم این نکته که طرفداران کشتی توان خرید بلیط با بهای اعلام شده را نداشتند .
عده زیادی از کشتی دوستان نیز که گمان می کردند می توانند به وعده مسوولان برگزاری مسابقات دلخوش باشند، در خانه ماندند تا شاید از طریق گیرنده های تلویزیونی مسابقات را تماشا کنند اما بر خلاف وعده ها حتی شبکه استانی نیز این رقابت ها را به طور کامل پوشش نداد و قطع و وصل شدن های متوالی ، پخش آگهی های بازرگانی و برنامه های مستند ، خاطر این ورزش دوستان را مکدر کرد .
یکی دیگر از مشکلاتی که می توان در پایان اولین روز مسابقات از آن نام برد، سطح بسیار پایین برخی از کشتی ها به خصوص در میان تیم های خارجی بود .
به عنوان مثال ،در هنگام برگزاری کشتی های تیم کشور برونئی ، حتی داوران هم نتوانستند خویشتن داری کنند و به همراه تماشاگران و همه کسانی که در سالن حضور داشتند ، می خندیدند .
این تیم از 2 کشتی گیر مازندرانی در ترکیب تیم خود سود می برد که به جز این کشتی گیران ، بقیه کشتی های اعضای این تیم در کمتر از دو دقیقه به پایان می رسد به این معنی که حریفان این کشتی گیران در این مدت یا با رسیدن به امتیاز 10 و یا با ضربه فنی ، کشتی را به پایان می رساندند .
در میان کشتی گیران برخی دیگر از کشورهای خارجی نیز این پدیده قابل مشاهده بود و تعداد زیادی از کشتی ها با ضربه فنی به پایان می رسید که این مورد بیانگر فاصله فراوان میان دو کشتی گیر و از ملاک های ارزیابی کیفیت فنی مسابقات کشتی است .
از دیگر مشکلات مربوط این رقابت ها ، سرگردانی خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری و تصویری این مسابقات بود .
پس از آن که حدود نیمی از خبرنگاران و عکاسان مازندرانی با برخورد سلیقه ای فدراسیون ، بدون کارت ماندند ، بقیه خبرنگاران دارای کارت ورود نیز ، راه بسیار سختی را برای رسیدن به سالن مسابقه طی کردند .
این افراد و به خصوص عکاسان خبری که تجهیزات گران قیمت عکاسی را به همراه داشتند ، مجبور شدند از مسیری که برای ورود تماشاگران تعبیه شده بود عبور کرده از پس از گذراندن چند مرحله بازدید بدنی و ممانعت از ورود وسایلی مانند دسته کلید و سوویچ ماشین ، پای به سالن مسابقه بگذارند .
پس از رسیدن به سالن مسابقه ، گروه های امنیتی داخل سالن بر خلاف مقررات مرسوم ، مانع از ورود آن ها به محوطه برگزاری مسابقه و کنار تشک ها برای تهیه عکس شدند که شکایت این عکاسان به رییس فدراسیون کشتی و پادرمیانی رسول خادم ، موجب برطرف شدن این مشکل شد .
پایین بودن سرعت اینترنت داخل سالن ، مشکل زیادی را برای خبرنگاران و عکاسان ایجاد کرد و ارسال خبر و عکس را برای آن ها با دشواری فراوان روبه رو کرد .
اولین روز مسابقات لیگ جهانی کشتی به پایان رسید اما انتظار می رود در روز دوم و پایانی این رقابت ها ، این مشکلات برطرف شده و همه موانع افت کیفیت برگزاری این مسابقات از سر راه برداشته شود .
نخستین دوره لیگ کشتی جهانی روز چهارشنبه به میزبانی شهرجویبار استان مازندران با حضور 11 تیم خارجی و چهار تیم داخلی آغاز و فردا جمعه به پایان می رسد.ک/4
7331/608


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن